ארבעה נרצחים תוך פחות מיממה בחברה הערבית: אתמול בצהריים נורה למוות בג'דיידה-מכר אדהם עבאס (35), שעתיים אחרי נרצח ביריות בתל שבע חכם אלאעסם (29), הלילה נורה למוות גבר בטייבה ובבוקר - רצח גם ליד ערערה. בכל המקרים לא דווח עד כה על מעצרים.

לאחר הירי באלאעסם צוות מד"א פינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה ולפי החשד הראשוני הרקע הוא סכסוך פלילי בין משפחות. הנרצח בטייבה טרם זוהה. הרכב שבו היה עלה באש.
הדיווח על הרצח סמוך לערערה שבוואדי ערה, מטווח אפס וליד חניון משאיות, התקבל בשעה 5:27 במוקד מד"א במרחב שרון. הקורבן נעמאם אבו ג'אמע, תושב רהט במקור, עבר להתגורר במקום אחר בגלל סכסוך.
4 צפייה בגלריה
אדהם זירת הרצח טייבה
אדהם זירת הרצח טייבה
הרכב שעלה באש בטייבה
4 צפייה בגלריה
  חכם אלאעסם
  חכם אלאעסם
חכם אלאעסם שנרצח בתל שבע
4 צפייה בגלריה
אדהם עבאס
אדהם עבאס
אדהם עבאס שנורה למוות בג'דיידה-מכר
4 צפייה בגלריה
נעמאם אבו ג'אמע
נעמאם אבו ג'אמע
נעמאם אבו ג'אמע. נרצח בערערה
פרמדיקית מד"א סימון בויראת סיפרה: "ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעה חודרת. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".
בשבועות הראשונים שלאחר תחילת המלחמה חלה ירידה משמעותית של יותר מ-60 אחוזים בשיעור הרציחות בחברה הערבית, בין היתר בעקבות נוכחות מוגברת של כוחות משטרה בשטח. עם זאת, בשבועות האחרונים הורגשה עלייה נוספת בפשיעה והמצב חזר להיות כפי שהיה לפני 7 באוקטובר. מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 234 בני אדם.
פורסם לראשונה: 02:50, 17.12.23