כמעט שנה אחרי דריסתו למוות של הילד בן ה-4 רפאל אדנה בנתניה, הודתה לראשונה בבית המשפט הנהגת בת ה-80, קרול פסלר, כי הפקירה אותו אחרי הדריסה. היא הודתה בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה בעובדות כתב האישום, והורשעה בהפקרתו. קרוביו של הילד התעמתו עם הנהגת ילידת ארגנטינה באולם בית המשפט, וצעקו לעברה מטווח קרוב בספרדית: "רוצחת".
קרוביו של הילד הגיעו לבית המשפט עם בובות "מדממות". שמחה צגאי, אימו של רפאל, אמרה: "הבן שלי מת, התינוק שלי מת. אני מקווה שאנשים יבינו את זה וזה יעורר משהו. אולי השופט יבין שזה לא פגיעה בחתול, היא רצחה תינוק וזה לא אמור לעבור על סדר היום". אחרי הדיון אמרה האם: "הרוצחת הודתה, אבל רוצה להוריד בסעיפים. לצערי הרב, היא מקבלת הגנה מכל קשת המשפט. אבל אנחנו נמשיך להילחם ומי שדרס ישלם על זה".

4 צפייה בגלריה
דיון הקראה לקרול פסלר החשודה במותו של רפאל אדנה
דיון הקראה לקרול פסלר החשודה במותו של רפאל אדנה
העימות בין האם שמחה צגאי לנהגת קרול פסלר
4 צפייה בגלריה
דיון הקראה לקרול פסלר החשודה במותו של רפאל אדנה
דיון הקראה לקרול פסלר החשודה במותו של רפאל אדנה
המהומה בבית המשפט
אביו של הילד זיו טלהון אדנה וקרובים נוספים מתנועת "צדק לרפאל" לבשו חולצות עם תמונת המנוח ועליו הכיתוב "דם רפאל אינו הפקר". האם שמחה התעלפה בכניסה לאולם בית המשפט. פסלר, שטענה בחקירתה כי לא הרגישה שפגעה ברפאל, נשלחה על-ידי השופט טל פרי לתסקיר שירות המבחן לקראת גזר דינה. היא נראתה המומה לנוכח המתקפה של קרובי הילד.
בסיום הדיון הוצאה הנהגת מהאולם מוקפת באנשי משמר המשפט, מאבטחי שב"ס ומשטרה. ניידת משטרה פינתה אותה מהמקום. המפגינים המשיכו לצעוק לה "רוצחת", והביעו את אכזבתם ממערכת המשפט. אחד מהם אמר: "היום היו לה שני סנגורים, אחד מימין ואחד משמאל. הסנגור שלה והמדינה. גם בית המשפט וגם הפרקליטות בעדה".

4 צפייה בגלריה
רפאל אדנה  ז"ל
רפאל אדנה  ז"ל
רפאל אדנה
(באדיבות המשפחה)
4 צפייה בגלריה
זירת תאונת הפגע וברח בנתניה
זירת תאונת הפגע וברח בנתניה
זירת התאונה בנתניה
(צילום: יאיר שגיא)
לפי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד שגיא שגב, ב-6 במאי בשנה שעברה נהגה פסלר ברכבה. באותה העת חצו את הכביש, שלא במעבר חציה, תמיר צגאי ביחד עם שני נכדיו. השלושה עלו על אי-תנועה, וברגע שהחלו לרדת ממנו פגעה פסלר ברפאל ובידו של סבו תמיר.
הנהגת המשיכה בנסיעה רצופה מבלי שעצרה לעמוד על תוצאות התאונה, ומבלי שהזעיקה את כוחות ההצלה. בעקבות התאונה נפגע רפאל באורח קשה, ומותו נקבע כעבור כמה ימים בבית החולים שניידר בפתח תקווה. לסבו, שהחזיק אותו בידו, נגרם שבר בכף היד.
משפחת אדנה יצאה למאבק נגד ההחלטה להעמיד לדין את פסלר על עבירת הפקרה ולא הריגה, לאחר שבפרקליטות סברו כי התאונה הייתה בלתי נמנעת. המשפחה גם זעמה על ההחלטה שלא להעמיד לדין את בתה של הנאשמת שלטענתה הייתה איתה ברכב. הפרקליטות טענה מנגד שלאחר בחינת הראיות התברר שהבת לא הייתה מעורבת במקרה.