1 צפייה בגלריה
עקבה ירדן
עקבה ירדן
מפרץ עקבה
(צילום: shutterstock)
משפחה ישראלית שנפשה בירדן פונתה לפנות בוקר (ראשון) לבית החולים שיבא במטוסים לאחר שנפגעו מיאכטה במפרץ עקבה. האם (46) ואחד הבנים (14) נפצעו באורח קשה והגיעו לבית החולים מורדמים ומונשמים.
בני המשפחה, תושבי הכפר ריינה שליד נצרת, נפגעו בזמן שהיו בפעילות ספורט ימי עם חבריהם. מלבד האם והבן, אב המשפחה (53) ובן נוסף נפצעו באורח קל. שני נפגעים נוספים לא נזקקו לטיפול.
המטוסים שנשלחו על-ידי חברת פספורטכארד העבירו את בני המשפחה בתיאום ובסיוע של משרד החוץ. מנכ"לית פספורטכארד, רונית סגל, מסרה כי "אנחנו מטפלים באלפי ישראלים שנזקקים לסיוע, בעקבות אירועים מורכבים מדי יום. המקרה של מבוטחינו בעקבה היה יוצא דופן היות ומדובר בתאונה קשה מאוד ובפציעות חמורות. הצלחנו לסייע וללוות באופן צמוד ומהיר את חזרתם של הישראלים הביתה על ידי הקפצת צוות רפואי ושני מטוסי אמבולנס".

בשבוע שעבר טבעה למוות אורית פלד, בת 49 מפרדסיה, בזמן שצללה בשארם א-שייח שבמצרים. בעלה איציק סיפר שצוותי ההצלה המקומיים לא ידעו כיצד לטפל בה, ואמר כי "במשך שעה היא שכבה על המזח, לא נושמת וללא דופק, ואף אחד לא ידע מה לעשות". פלד הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים: בן 26, בת 18 ובת 17.