3 צפייה בגלריה
 חתונה חסידית
 חתונה חסידית
אחד מקציני המשטרה שתועדו בחתונה ההמונית
(כיכר השבת)
החלטה משמעותית ראשונה של הבכיר החדש במשטרה בתוך הארגון: ממלא-מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב קובי שבתאי, הנחה להעביר מתפקידם קצינים שתועדו אתמול (יום ג') בחתונה המונית שנערכה בניגוד להנחיות בעיר ביתר עילית.
הקצינים הגיעו עם שוטרים לאולם שבו נערכה חתונת בנו של אדמו"ר מחסידות תולדות אברהם - מהקיצוניות ביותר. מאות בני אדם השתתפו בחתונה, רקדו ושרו באולם הסגור ללא שמירת מרחק ובלי מסכות.

3 צפייה בגלריה
קובי שבתאי
קובי שבתאי
ניצב שבתאי
(קובי שבתאי)
עם כניסת השוטרים התבקש האדמו"ר לפזר את האירוע, אך הוא בתגובה הציע לשוטרים יין והחתונה המשיכה להתנהל באין מפריע, בניגוד גמור להנחיות. בתיעוד מהזירה נראה אחד מקציני המשטרה רוכן לכיוונו של האדמו"ר ומנשק את ידו כאות כבוד.
מהמשטרה נמסר כי מפקד מחוז ש"י, ניצב משה ברקת, רואה בחומרה את התנהלות הקצינים באירוע וכי הוא הנחה את מפקד מרחב יהודה לזמן אותם לבירור שבסיומו יועברו החומרים לבחינת מחלקת משמעת. במקביל, מ"מ מפכ"ל המשטרה ניצב שבתאי הנחה כאמור להעביר את הקצינים מתפקידם עד לסיום הבירור בעניין.
3 צפייה בגלריה
חתונה חסידית
חתונה חסידית
מאות משתתפים בניגוד להנחיות
רק לאחר זמן מה, שבו השוטרים לאולם - הפעם בכוחות מתוגברים - ופעלו לפיזור החתונה. מוקדם יותר היום אמרו במשטרת מחוז ש"י כי "בעקבות דיווח שהתקבל על אודות חתונה בבית כנסת בעיר, הוזעקו למקום כוחות משטרה. בהגעת הכוחות למקום דלתות הכניסה לאירוע היו נעולות, והחוגגים סירבו לפתוח אותן. רק לאחר שיח והידברות עם מארגני האירוע נפתחו הדלתות ובמקום נצפו מאות משתתפים, שאינם עוטים מסכות ובניגוד לתקנות".
במשטרה טענו עוד כי לאחר הפיזור, התפתחו באזור הפרות סדר שכללו פגיעה בשוטרים: "בעת שכוחות המשטרה עסקו בפיזור המשתתפים, החלו להתאסף עשרות מחוץ למקום האירוע, להפר את הסדר, להתעמת עם השוטרים, ליידות אבנים לעברם ולגרום נזק לרכבי המשטרה".