צעיר בן 24 מירושלים נעצר אתמול (יום א') בחשד שביצע עבירות מין בנערות לפני כמה שנים. הבוקר הוארך מעצרו בארבעה ימים בבית משפט השלום בעיר. החשוד הוא חבר של אהרון משה זינו, הנאשם המרכזי בפרשת האונס הקבוצתי באשקלון שהתרחש בחודש יוני אשתקד, ועל פי החשד השניים ביצעו את העבירות בצוותא.
לאחר הגשת כתב האישום נגד זינו לפני כחודשיים וחצי החלו להגיע למשטרה תלונות של צעירות נוספות, שטענו כי גם הן נפלו קורבן לתקיפות מיניות מצדו. אחת המתלוננות טענה שזינו אנס אותה בירושלים. מהחקירה עלה כי זינו ביצע עבירות מין נוספות בעיר, והמשטרה החלה לחקור מקרי אונס נוספים שבהם הוא עשוי היה להיות מעורב.
1 צפייה בגלריה
אהרון משה זינו
אהרון משה זינו
אהרון משה זינו. על פי החשד, הצעיר ביצע עמו עבירות מין בירושלים
במסגרת החקירה עלה שמו של הצעיר מירושלים, שחשוד באונס נערה, בעילה שלא בהסכמה חופשית, מעשה מגונה וקשירת קשר לביצוע פשע. אותו צעיר לא חשוד במעורבות באונס הקבוצתי באשקלון.
בדיון בנושא הארכת מעצרו אמר השופט אלעד לנג כי על פי החשד הצעיר הביא ביחד עם זינו נערות צעירות לביתו, בכמה הזדמנויות ובאופן שיטתי. שם הם קיימו איתן יחסי מין שלא בהסכמה, כשהן נמצאות תחת השפעת סמים. לטענת השופט, קיים חשד סביר לביצוע העבירות.

"מדובר באירוע או אירועים שהתרחשו לפני כמה שנים", אמר סנגורו של החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד אריאל הרמן. "למשטרה יש שיקולים, והיא הייתה ערה לחשד נגד מרשי לפני חודשיים ואולי יותר. למרות שהמשטרה ביצעה פעולות חקירה, במשך חודשיים היא לא סברה שהוא כל כך מסוכן ושצריך לעצרו לאלתר. העילות בתיק לא חזקות ולא עוצמתיות".
עו"ד חן הולנדרעו''ד חן הולנדר
עו''ד חן הולנדר
במסגרת פרשת האונס הקבוצתי באשקלון הוגשו כתבי אישום נגד זינו וארבעה צעירים נוספים, שמואשמים כי אנסו, ביצעו מעשים מגונים ושידלו לסמים ואלכוהול נערה בת 17 בדירה באשקלון. זאת לאחר שזינו, שהיה בן זוגה של הנערה - הוביל אותה לדירה בעיר מתחנת אוטובוס.
עו"ד חן הולנדר המייצג את זינו מטעם הסניגוריה הציבורית מסר בתגובה: "מרשי מכחיש מיומה הראשון של החקירה את החשדות נגדו. במשך ימים רבים מופנות נגדו האשמות מופרכות שבינן לבין המציאות אין כל קשר. אנו תקווה שעם סיום החקירה תתגבש אצל רשויות החקירה המסקנה בדבר חפותו".