שעות ספורות אחרי שחרורה מהכלא במסגרת עסקת החזרת החטופים, התייצבה עהד תמימי מול המצלמות ושבה להפיץ שקרים ועלילות דם. "השמחה שלנו על השחרור לא שלמה לאחר שנודע לנו על מספר ההרוגים בעזה, שכן אנחנו מנותקות מחדשות בתוך הכלא", אמרה תמימי.

לאחר יציאתה, תמימי ציינה בהצהרותיה לערוץ אל-ע'ד כי היא הותירה אחריה 30 אסירות פלסטיניות בבתי הכלא בישראל שמתעללים בהן בכל יום. "אין להן אוכל או תרופות, ואין על מה לישון. ישנים על הרצפה", היא אמרה. "יש גם עשר אסירות שנעצרו לאחרונה מעזה. הן עזבו את ילדיהן. מצבן היה רע מאוד וכוחות הכיבוש הכו אותן".
אל-תמימי הצהירה כי בשב"ס איימו עליה לפני שיצאה שלא ​​תדבר, ואמרו לה שאביה בכלא ושיהרגו אותו אם תעשה זאת, והדגישה שהפלסטינים חזקים יותר מהכיבוש ושהאיומים הללו לא ישפיעו - והם ימשיכו וישלימו את נתיב המאבק שלהם.
הכותרת
החיסולים הממוקדים שוב על הפרק / רונן ברגמן
33:12
2 צפייה בגלריה
קבלת פנים ל עהד תמימי ברמאללה
קבלת פנים ל עהד תמימי ברמאללה
עהד תמימי
(צילום: John MACDOUGALL / AFP)
2 צפייה בגלריה
קבלת פנים ל עהד תמימי ברמאללה
קבלת פנים ל עהד תמימי ברמאללה
קבלת הפנים לעהד תמימי ברמאללה
(צילום: REUTERS/Ammar Awad)
תמימי בת ה-22 נעצרה בתחילת החודש בעקבות פוסט מסית באינסטגרם, וכאמור שוחררה במסגרת ההסכם עם חמאס. תמימי, תושבת נבי סלאח, נחשבת לסמל פלסטיני וזכורה בין היתר מסרטון שבו תועדה סוטרת לקצין צה"ל ב-2017, אז נשלחה לשמונה חודשי מאסר. בפוסט שהביא למעצרה החודש כתבה: "מחכים לכם בכל ערי הגדה - מחברון ועד ג'נין. נשחט אתכם, ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה. נשתה את דמכם ונאכל את הגולגולת שלכם. יאללה, קדימה, אנחנו מחכים לכם".