קרוב משפחתם של הגבר שנורה אתמול (יום ג') ונפצע באורח קשה בחיפה ושל אחייניתו לורין תפאל שנרצחה לפני חמישה ימים שיתף בשיחה עם ynet את תחושותיו: "אנחנו חיים בסרט הזה כבר שנים", אמר. "לא מספיק שהם רצחו את לורין, עכשיו ממשיכים לנסות לחסל עוד אנשים מאותה משפחה. היום אנחנו אמורים לסגור את סוכת האבלים שהוקמה לזכר לורין, והזמנו אנשים. עכשיו האווירה מאוד מפחידה, ואני לא יודע אם ירצחו עוד קורבן מהמשפחה".
התקרית התרחשה אתמול אחר הצהריים ברחוב נתן אלבז בעיר. לפי הערכות, הירי לעבר קרוב המשפחה של תפאל בוצע על רקע פלילי. זאת, בזמן שהיה ברכבו, סמוך לבניין משטרת מחוז חוף בחיפה. לפי עדויות, לעבר הגבר נורו יותר מ-30 קליעים מתת-מקלע בדרכו לסוכת אבלים של משפחתו בשכונת חליסה בחיפה בידי שני רעולי פנים. בתגובה פנו תושבי השכונה לראש העיר ומפקד המשטרה בבקשה שיגיעו אליה ויטפלו בתופעות העבריינות המטילות עליהם אימה.

2 צפייה בגלריה
זירת הירי בחיפה
זירת הירי בחיפה
זירת הירי בחיפה
(צילום: איחוד הצלה כרמל)
תושבת חיפה אמרה כי "החיות לא עושות את מה שעושים הפושעים". לדבריה, "לורין הייתה אישה נהדרת. היא יכלה לנסוע לחו"ל ולהתגורר שם כדי שתשמור על חייה. היא אמרה 'נכון שחיי בסכנה, אבל אני לא יכולה לצאת למקום רחוק כי אני רוצה להיות במדינה שחיים בה שני הילדים שלי, שאני לא רואה אותם מספיק. אם אעזוב את הארץ אני נשברת לגמרי'".
לדברי האישה, תפאל הופקרה לנפשה, ולא עזרו לה לפגוש את ילדיה מהם הורחקה. "היא אימא, וזכותה להיות עם הילדים שלה - לא פעם בכל חצי שנה, אלא בכל יום. היא נקברה אפילו מבלי שהילדים שלה יראו אותה בפעם האחרונה. הם רק התחילו להכיר אותה אחרי שנרצחה. אני בטוחה אחרי מספר ימים כולם ישכחו אותה כאילו לא קרה כלום. לדבר ולכתוב כולם יודעים, אבל לעזור לא יודעים".
2 צפייה בגלריה
לורין תפאל
לורין תפאל
לורין תפאל
"אני בעצמי עכשיו מפחדת לדבר, כי אני לא יודעת אם ירצחו גם אותי", הוסיפה בחשש. "כמו שהגיעו ללורין ולדוד שלה, הם יכולים להגיע לכל אחד. המצב חמור, ולא אופתע אם ימשיכו בירי".
תפאל נמצאה לפני חמישה ימים ירויה וללא רוח חיים בתוך רכב ברמלה. על פי החשד, מתנקש שארב לה במקום ירה בה מטווח קצר. בעלה רמדאן מוסראתי ואביו נרצחו במקום סמוך לפני שש שנים. ההערכה במשטרה כי הרצח קשור לאיומים שונים שהיו עליה לאחרונה, כפי שנאמר על ידי קרובי משפחתה. המשטרה עצרה חשוד במעורבות ברצח, שהכיר את לורין. בשל צו איסור פרסום לא ניתן לפרסם את זהותו.
פורסם לראשונה: 22:41, 24.08.21