האופוזיציה הצליחה להעביר שתי הצעות חוק בקריאה טרומית, מה ששוב הוביל למראות חריגים במשכן. אחרי העימות הבוקר שכמעת התפתח לתגרת ידיים בין ח"כ שמחה רוטמן ליו"ר הכנסת מיקי לוי, הערב (רביעי) הפרו חברי כנסת מהאופוזיציה את תקנון הכנסת וחגגו בשירים ומחיאות כפיים במליאה לאחר שהצליחו להעביר הצעות חוק. הם שרו שירי פורים, מבלי שהיו"ר לוי הצליח להשתלט על קולות השמחה והשירים, גם סדרני הכנסת לא הצליחו לעצור את המהומה.
קודם הייתה זו הצעת החוק של חברי הכנסת מהאופוזיציה משה ארבל, ינון אזולאי (ש"ס) ועאידה תומא סולימאן (המשותפת) שעלתה להצבעה ולפיה יינתנו הנחות בתעריפי מים וחשמל לבתי תפילה שעברה במליאה בקריאה טרומית. הח"כים החלו לשיר: "משנכנס אדר מרבין בשמחה". יו"ר הכנסת הרחיק מאולם המליאה את חברי הכנסת מהליכוד גלית דיסטל אטבריאן, מאי גולן ושלמה קרעי.
2 צפייה בגלריה
חגיגה במליאה
חגיגה במליאה
חברי האופוזיציה שרים ומוחאים כפיים במליאה
2 צפייה בגלריה
חגיגה במליאה
חגיגה במליאה
"חגיגה" במליאה

בהמשך נרשם הישג נוסף לאופוזיציה: הצעת החוק של חבר הכנסת סמי אבו שחאדה (המשותפת), שלפיה תבוטל ההוראה שמונעת מנבחנים בבחינות במשפטים ובחשבונאות זכאות לדמי אבטלה בחודשיים שלפני הבחינה, עברה בקריאה טרומית.
צהלות השמחה שאסורות על פי התקנון במליאה הן המשך ישיר לתקרית בלילה הקודם, שב הגיעו לנקודת רתיחה יחסי האופוזיציה והקואליציה. יו"ר הכנסת מיקי לוי ביקש להוציא את שמחה רוטמן מהפרסה (חלקה האחורי של המליאה) ולאחר שחברי האופוזיציה טענו שאין לו סמכות התפתחה מהומה שכמעט גלשה לאלימות. "חצוף שאתה. איבדת את השכל שלך. משוגע. אתה לא תאיים עליי", צעק רוטמן יו"ר הכנסת לוי, והוא הגיב: "הוא לא יגיד לי משוגע". אחד מהסדרנים נחבט בטעות במהומה ונפל.