הולך רגל בשנות ה-50 לחייו נהרג אמש (חמישי) מפגיעת אוטובוס בכביש 85, בין מחלף כחל למחלף נחל עמוד. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו בזירת התאונה.
2 צפייה בגלריה
תאונת האוטובוס בצומת אשתאול
תאונת האוטובוס בצומת אשתאול
תאונת אוטובוס. ארכיון
(צילום: יובל חן)
פרמדיק מד"א ליעד גרינברג, שהוקפץ למקום, סיפר כי "ראינו סמוך לשולי הכביש גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. במרחק כ-100 מטר עמד האוטובוס שממנו הוא נפגע, הנהג והנוסעים לא נזקקו לטיפול רפואי".
לפני שלושה ימים נהרגו עינת בן דב (47) ואחיינה גבע שלו (10) בתאונה קטלנית בין שלושה כלי רכב בכביש 75, סמוך למחלף שער העמקים שמזרחית לחיפה. התאונה המזעזעת התרחשה בעת שבני המשפחה חזרו הביתה אל הקריות, ונפצעו בה ארבעה בני אדם נוספים - צעיר בן 18 פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב בינוני, ושלושה פצועים פונו במצב קל.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 75
זירת התאונה בכביש 75
זירת התאונה בכביש 75
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי נהג מכונית תושב הצפון פגע במכונית של בני משפחה. אחד הנהגים ונוסע שהיה לידו, תושבי טבאש שבגליל, נעצרו על-ידי המשטרה. בין השאר נלקחו מהם בדיקות דם כדי לבדוק אם השתמשו בסמים לפני הנסיעה.
על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הולך הרגל בכביש 85 הוא ההרוג ה-133 מתחילת השנה, והשלישי שנהרג בתאונה במעורבות אוטובוס. בתקופה המקבילה אשתקד נהרגו 15 בני אדם פחות, וכעת חודש אפריל מסתמן כחודש בעייתי עם 30 הרוגים - כאשר יש לציין שהחודש טרם הסתיים. בחודש שעבר נהרגו 44 בני אדם בתאונות דרכים.