פרטים חדשים על חיסולו של חלפן הכספים הלבנוני שמזוהה עם חיזבאללה - והאשמות שהמוסד הוא שאחראי להתנקשות. שר הפנים הלבנוני ושני בכירים נוספים טענו כי מהחקירה הראשונית עולה שהמוסד מעורב בחיסולו של מוחמד סרור, שהבריח כספים מאיראן לחמאס.
גופתו של סרור, שנכלל ברשימה השחורה האמריקנית, נמצאה בשבוע שעבר מנוקבת בשבעה כדורים בווילה בעיירה בית מרי שליד ביירות. "לפי הנתונים שיש לנו עד כה, הפשע בוצע על ידי שירותי מודיעין", אמר אמש (ראשון) שר הפנים הלבנוני בסאם מולווי בריאיון טלוויזיוני. בריאיון לרשת "אל-ג'דיד" הוא נשאל אם הוא חושב שהמוסד אחראי לכך, וענה: "כן". בריאיון נוסף אמר מולווי כי "האצבע המאשימה מופנית למוסד, אבל אנחנו עדיין עוקבים אחרי החקירות".
3 צפייה בגלריה
 מוחמד אבראהים סרור, חלפן כספים מלבנון
 מוחמד אבראהים סרור, חלפן כספים מלבנון
חלפן הכספים מוחמד סרור
לפי גורם ביטחוני לבנוני, סרור עבד במוסדות פיננסיים של חיזבאללה. באוגוסט 2019, משרד האוצר האמריקני הטיל עליו סנקציות לצד כמה מעורבים נוספים בסיוע להעברת כספים מאיראן ומתן תמיכה לגדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס.
"כל הנתונים מראים שהמוסד עומד מאחורי ההתנקשות", אמר בכיר במערכת המשפט הלבנונית לסוכנות הידיעות הצרפתית (AFP), אבל ציין כי החקירה נמצאת בשלביה הראשוניים. גורם ביטחוני אמר ל-AFP כי "המוסד השתמש בסוכנים מלבנון וסוריה כדי לפתות את סרור להגיע לווילה בבית מרי. שם עינו אותו וחיסלו אותו. מבצעי הפשע הזה השתמשו באקדחים מצוידים במשתיקי קול ולא השאירו שום טביעות אצבעות בזירת הפשע".
3 צפייה בגלריה
הווילה בבית מרי שליד ביירות בלבנון של חלפן הכספים מוחמד סרור שחוסל
הווילה בבית מרי שליד ביירות בלבנון של חלפן הכספים מוחמד סרור שחוסל
הווילה בבית מרי שבה חוסל חלפן הכספים מוחמד סרור
לפי בני משפחתו, סרור נעלם שישה ימים לפני מציאת הגופה. בדיווחים לאחר איתור הגופה נכתב כי בסמוך לה נמצא סכום כסף שלא נלקח על-ידי המתנקשים. באחד הדיווחים, ב"אל אחבאר" הלבנוני כי ישראל תחקרה בעבר עצורים מרצועת עזה ומהרשות הפלסטינית כדי להבין אם הם מכירים את סרור ומה הם יודעים על פועלו, אחרי שהתברר שהחנות שלו שימשה להעברת כספים ליהודה ושומרון ולרצועת עזה.
בעיתון הלבנוני צוין כי האקדחים ששימשו לרצח של סרור נמצאו במטבח הבית. לפי הדיווח, כלי הנשק הוטבלו במים ובחומרי ניקוי כדי להסיר מהם טביעות אצבע.