העיתון הלבנוני "אל-אחבאר", שמזוהה עם חיזבאללה, פרסם הבוקר (רביעי) כי חלפן כספים מקומי, שנטען כי שיתף פעולה בין היתר עם חמאס, נמצא ירוי וללא רוח חיים בעיירה בית מרי ממזרח לבירה ביירות. בדיווח צוין כי ישראל מאשימה את האיש בהעברת כספים מאיראן לעזה ולגורמים שמשתפים פעולה עם חמאס, הג'יהאד האיסלאמי וחיזבאללה. עוד נאמר בדיווח כי ליד הגופה נמצא סכום כסף שלא נלקח על-ידי המתנקשים.
1 צפייה בגלריה
 מוחמד אבראהים סרור, חלפן כספים מלבנון
 מוחמד אבראהים סרור, חלפן כספים מלבנון
מוחמד אבראהים סרור
לפי הפרסום, הקשר עם חלפן הכספים מוחמד אבראהים סרור נותק כבר ביום חמישי שעבר, ורק אתמול התברר כי הוא נרצח. במקביל התברר כי שמו של חלפן הכספים נכלל ברשימת סנקציות שהוציאה ארה"ב ב-2019 נגד כמה מעורבים בסיוע להעברת כספים מאיראן ומתן תמיכה לגדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס.
עוד נאמר בדיווח כי ישראל תחקרה בעבר עצורים מרצועת עזה ומהרשות הפלסטינית כדי להבין אם הם מכירים את סרור ומה הם יודעים על פועלו, אחרי שהתברר שהחנות שלו שימשה להעברת כספים ליהודה ושומרון ולרצועת עזה. בעיתון הלבנוני צוין כי האקדחים ששימשו לרצח של סרור נמצאו במטבח הבית. לפי הדיווח, כלי הנשק הוטבלו במים ובחומרי ניקוי כדי להסיר מהם טביעות אצבע.
בערוץ "אל-חדת" הסעודי הרחיקו לכת וטענו מפי מקורותיהם: "המוסד חיסל את סרור כיוון שהעביר כספים איראניים לחמאס. הוא מבוקש על-ידי המוסד מ-2018 ועבד בתאגיד פיננסי בלבנון שמזוהה עם חיזבאללה".

עוד תעלומה בלבנון

במקרה אחר, צבא לבנון הודיע ביום שני כי פסקל סלימאן, המתאם באזור העיר ג'בייל של המפלגה הנוצרית "הכוחות הלבנוניים", שידועה בהתנגדותה לחיזבאללה - נהרג. יממה לפני כן דיווחו בלבנון כי סלימאן נחטף, ועלו שמועות כי חיזבאללה עומד מאחורי החטיפה.
לאחר שפורסם דבר מותו של סלימאן, התאספו רבים ברחובות ג'בייל שבצפון לבנון. מפלגת "הכוחות הלבנוניים", שאליה השתייך סלימאן, ניסתה להרגיע את הרוחות, וקראה ל"כל האזרחים, החברים והקרובים שהתאספו בכיכרות ובכבישים - עזבו את הכיכרות ופתחו את הדרכים".
צבא לבנון הודיע ביום שני כי נחקרו סורים שהשתתפו בחטיפתו של סלימאן. מפלגת "הכוחות הלבנוניים" קראה לשירותי הביטחון והמשפט לחקור ברצינות את העצורים בפרשה. "אנו רואים בפשע כהתנקשות פוליטית, עד שיוכח אחרת", נמסר מהמפלגה.