עבד אלחמיד חיר אללה, חבר מועצת טורעאן מטעם חד"ש הודיע שירוץ לראשות המועצה שבגליל התחתון בבחירות בחודש הבא, אלא שאז הוא קיבל איומים חמורים על חייו - והחליט להסיר את התמודדותו לראשות המועצה. 
יומיים אחרי שהכריז על ריצה לראשות המועצה, באמצע הלילה, רכב ובו שני אנשים לפחות עצר בכניסה לביתו - ורעול פנים שיצא ממנו הניח על רכבו בקבוק עם חומר דליק, כדור ומצית. לאחר מכן, החשודים נמלטו מהמקום. האירוע הזה עבור אלחמיד היה הקש ששבר את גב הגמל, אך הוא עדיין יתמודד למועצת העיר.

1 צפייה בגלריה
עבדאללה כיר אללה, התמודד לראשות טורעאן
עבדאללה כיר אללה, התמודד לראשות טורעאן
עבדאללה כיר אללה, התמודד לראשות טורעאן
"אני פעיל מוכר בתחום", הוא מספר בשיחה עם ynet, "אני אוהב את העבודה בשטח, ציבורית ופוליטית ונהנה מתמיכה רחבה של תושבים שמאמנים בדרכי. לפני מספר ימים התקבלה החלטה מטעם חד"ש שאתמודד לראשות המועצה - ויומיים לאחר מכן קיבלתי איום חמור על חיי. זה אומר שאם אתמודד, אהיה יעד לחיסול פוליטי".
אלחמיד הסביר כי "כדי להגן על חיי וחיי משפחתי", פרש מהתמודדות לראשות, בזמן שמועמדותו למועצה עדיין עומדת בעינה. "הפעילות שלי בשטח לא תשתנה", הוא מבטיח. לדבריו, "אמשיך לשרת את האינטרס הציבורי בכל הכוח. האיומים הללו מראים שאני נהנה מאמון רב בקרב אנשים, אבל כידוע, הפשיעה מתפשטת בתוך החברה הערבית, ויש כישלון גדול שצריך להילחם בו לכן העדפתי לא להתמודד לראשות כדי שלא יפגעו בי ובבני משפחתי. נכון לעכשיו הגשתי תלונה במשטרה, ואני מקווה שנראה תוצאות בשטח".
יש לציין כי אלחמיד ספג איומים ברצח באמצעות פרסומים ברשתות החברתיות, ולפני כחודש הגיש תלונה רשמית במשטרה בחשד לאיומים באמצעות שיחת טלפון. במשטרה ציינו כי "נעצרו שני חשודים במעשה ומעצרם הוארך עד מחר". והוא לא לבד. רק בתקופה האחרונה פעיל נוסף בחד"ש הודיע שהוא יתמודד לראשות המועצה - אך גם הוא קיבל איומים על חייו והסיר את מועמדותו.
מקורבים לראש המועצה אמרו בתגובה: "אנו שומרים על בחירות נקיות ובלי כל מה שיכול לפגוע באווירה הטובה. אין לנו קשר לאיומים וברור לכולם שיש כאן אנשים שמנסים להבעיר את האווירה דרך איומים על מתמודדים".
מוקדם יותר החודש דווח ב-ynet כי בישיבה שקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועדת השרים לפשיעה בחברה הערבית הועלתה על ידי המשטרה ושב"כ הצעה לדחות את הבחירות המוניציפליות ב-12 רשויות ערביות - מחשש להתערבות של גורמי פשיעה שיצליחו להשתיל מועמדים מטעמם ובכך ישתלטו על הרשות. המשטרה סירבה לפרט את שמות היישובים.
תקציר הידיעה בערבית:
تعرض عضو مجلس طرعان الناشط الجبهوي عبد الحميد خير الله، لتهديد خطير على حياته، ذلك بعد ان اعلن انه سوف يترشح لرئاسة المجلس، وعلى اثر التهديد انسحب من الترشح للرئاسة، بينما استمر في التنافس على العضوية.
جدير بالذكر انه قبل ايام سيارة كان بداخلها على الأقل شخصين، توقفت في مدخل بيته بعد منتصف الليل، وفي نفس اللحظة ترجل منها ملثم ووضع على السيارة قنينة بداخلها مادة حارقة ورصاصة وقداحة، ومن ثم لاذوا بالفرار.
كان هذا العمل بعد يومين من اعلان خير الله عن ترشحه لرئاسة المجلس.
الناشط عبد الحميد خير الله قال:"انا ناشط معروف في الميدان، وعضو مجلس، واعشق العمل الميداني والجماهيري والسياسي، واحظى بتأييد واسع من قبل المواطنين الذين يثقون بمسيرتي التي اقوم بها بكل امانة واخلاص ومهنية. قبل ايام كان قرار باسم الجبهة بان اترشح لرئاسة المجلس، ومع مرور يومين من الإعلان واذا بي اتلقى تهديد خطير على حياتي، من خلال ترك مادة حارقة ورصاصة وقداحة على سيارتي، اي انه في حال وان ترشحت للرئاسة فانني ساكون مستهدف سياسيا".
واضاف:"بسبب هذا التهديد المرفوض، وحفاظا على حياتي وحياة عائلتي انسحبت من الترشح للرئاسة، بينما ترشحي للعضوية ما زال مستمراً، وان مشواري الميداني لن يتغير، بل ساعمل على خدمة المصلحة العامة بكل قوة وثبات وعزيمة، وهذه التهديدات تؤكد بانني احظى بثقة كبيرة بين الناس، لكن كما تعلمون ان الجريمة تستشري داخل المجتمع العربي، وهناك تقاعس كبير في محاربتها، لذلك فضلت الإنسحاب كي لا يتم المس بي وبعائلتي. حاليا قدمت شكوى للشرطة، وامل بان نشاهد نتائج على ارض الواقع".
كما ويشار ان خير الله تعرض لتهديدات بالقتل عبر كتابات نشرت في شبكات التواصل الإجتماعي، قبل نحو شهر قدم شكوى رسمية للشرطة بشبهة التهديد من قبل رئيس السلطة المحلية، من خلال مكالمة هاتفية، فيما ان مرشح ااخر من الجبهة كان قد ترسح للرئاسة قبل شهر، وقد انسحب بعد ان تعرض للتهديد.
مقربون من رئيس السلطة المحلية قالوا:" لا علاقة لنا باي عمل جنائي ولا تهديدات، ونسعى بان تبقى اجواء انتخابية هادئة وبدون اي خروقات واي اعمال غير مقبولة، وكما نشاهد بان هناك من بحاولون اقارة الفتن والفساد من خلال تهديد مرشحين.