הדס קליין הגישה הבוקר (חמישי) תביעת לשון הרע לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד איש התקשורת אלי ציפורי, על סך חמישה מיליון שקלים. ציפורי נחקר בעבר באזהרה בחשד להטרדה לאחר שפרסם בטוויטר את תמונת ביתה של קליין בהרצליה על רקע עדותה בתיק 1000 במשפטו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. התיק נמצא בחקירה וממתין להכרעת הפרקליטות.
1 צפייה בגלריה
הדס קליין בבית המשפט
הדס קליין בבית המשפט
"כל מי שהפיץ שקרים, ישלם על כך". קליין
(צילום: עמית שאבי)
בכתב התביעה נכתב כי "במשך תקופה ארוכה מנהל ציפורי נגד קליין קמפיין הכפשה והטרדות עקבי ומשולח רסן הכולל יותר מ-180 פרסומים בחשבונותיו ברשתות החברתיות טוויטר, פייסבוק וטלגרם, באתר האינטרנט שלו, בתוכנית הרדיו שלו בגלי ישראל ובספר שהוציא לאחרונה. זאת, מתוך מטרה לנסות להלך אימים על קליין, לפגוע בלגיטימציה שלה, להפוך אותה למטרה לשנאה ולבוז בקרב הציבור הרחב ולפגום בהליך מסירת עדותה".
עוד נכתב בתביעה כי "ציפורי פרסם לעיתים מספר פרסומים באותו יום ללא הפסקה ופרסם אפילו בזמן פגרת בית המשפט, כשהדיונים בתיק 1000 כלל לא התנהלו. חלק מהפרסומים פורסמו במקביל בכמה מדיות חברתיות כדי למקסם את החשיפה אליהם. בין היתר פרסם כי היא 'עדת מדינה', 'סוכנת משטרתית', 'שותפה להפיכה שלטונית נגד נתניהו' ו'פני הרוע'". התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין אליעד שרגא ועופר אורן.
קליין מסרה כי "כל מי שפגע בי ובמשפחתי והפיץ שקרים וסיפורי בלע שלא היו ולא נבראו, ישלם על כך. התביעה נגד ציפורי היא הראשונה מתוך תביעות נוספות שיוגשו בתקופה הקרובה נגד המכפישים, המסיתים, מפיצי השקרים והרוע נגדי ונגד משפחתי ברשתות החברתיות ובכלל".
עורך דינו של ציפורי, ציון אמיר, מסר: "טרם ראינו את כתב התביעה. נגיב לאחר שנעבור על הדברים".