הדס קליין הגישה הערב (חמישי) בלהב 433 תלונה בגין הטרדה נגד איש התקשורת אלי ציפורי, שפרסם בטוויטר את תמונת ביתה בהרצליה על רקע עדותה במשפטו של ראש האופוזיציה. ציפורי, שנחשב לתומך אדוק של נתניהו, כתב בטוויטר כי קליין "התקרבנה בעדותה שהיא הייתה בסכנה לפיטורים, בזמן שהיא מתגוררת בווילה בהרצליה" - וצירף את תמונת הבית.
1 צפייה בגלריה
(צילום: אלכס קולומויסקי, אוראל כהן)
הדיווח על תלונה של קליין התפרסם לראשונה בחדשות רשת. ציפורי, שנוהג להגיע לדיונים במשפט נתניהו, לתקוף בחריפות את המתנגדים לראש האופוזיציה ולהתעמת עם עיתונאים בטוויטר, כתב בעבר באחד מציוציו נגד קליין: "מניפולטיבית. שקרנית. נקמנית. גוזמאית. קורבנית. אגרסיבית. גנבת דעת. מאחזת עיניים. שטופת שנאה. הדס קליין, עדה 'מרכזית' בתיק 1000. כל הפרטים - בשבוע הבא, בחקירה הנגדית".
קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, העידה השבוע פעמיים במסגרת משפטו של ראש האופוזיציה. היא סיפרה בין היתר על המתנות, הסיגרים והשמפניות שרכשו לדבריה המיליארדים עבור משפחת נתניהו, ואף העריכה כי מדי שנה הם שילמו כ-42 אלף שקל עבור סיגרים לנתניהו בלבד. בדיון האחרון היא הייתה מאובטחת על-ידי איש משטרה, ששהה עמה באולם לאורך כל העדות.
העדות הראשונה של קליין השבוע הייתה ביום שלישי. במשך שש שעות העידה על אספקת מתנות מצד ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר לבנימין נתניהו ומשפחתו בתקופה שבה היה בשלטון. היא הציגה בין השאר קלסר חשבוניות שמצביע על רכישת מתנות לאורך שנים, בהן סיגרים ובקבוקי שמפניה, וטענה כי סופקו לעיתים על פי דרישה של בני הזוג. הפרקליטות טוענת כי המתנות שסופקו לנתניהו ומשפחתו מגיעות לשווי של מאות אלפי שקלים. בתגובה לעדות קליין אמרו מקורבי נתניהו כי עדותה "רצופה שקרים בוטים וסתירות שיופרכו בחקירה הנגדית".
אתמול הציגה קליין חשבוניות בסך אלפי שקלים של סיגרים, והדגישה שכולם הלכו לנתניהו, שכיהן אז כראש ממשלה. היא סיפרה על הדרישות החוזרות ונשנות מצד רעייתו לבקבוקי שמפניות שיגיעו בשקיות אטומות, ואף סיפרה על תכשיטים שרכשה עבורה. קליין שיתפה גם בימים שבהם נחקרה במשטרה בעקבות המעשים, והבהירה כי למרות החקירות - הדרישות מבלפור לא נפסקו. בהמשך סיפרה כיצד פעל נתניהו עבור חידוש הוויזה של מילצ'ן לארה"ב. עדותה הסתיימה כשהתחילה לספר על הטבות המס שנתניהו פעל לכאורה כדי שמילצ'ן יקבל.
טענותיו של ציפורי על התקרבנות של קליין נוגעות לדבריה בעדות ביום שלישי, אז סיפרה כי חייה עברו בשש השנים תהפוכות. "ייתכן שאאבד ביום מן הימים את פרנסתי. זה מה שנאמר מהצוות שייעץ לנו בעבר, 'אל תתבלבלי - אחרי העדות יעיפו אותך ואת יונתן הביתה בוולה'", היא אמרה בקול רועד בעדות. "שיתפתי פעולה למרות שידעתי שאני מסכנת את מקום עבודתי. באומץ לב אמרתי את הדברים. עשיתי מעשה שאבי זכרונו לברכה ואמי החולה היו גאים בו. לא יודעת מה יילד יום או מה העתיד שלי יהיה".