בית המשפט השלום בתל אביב האריך בחמישה ימים את מעצרו של בן 25 מרחובות, שחשוד ברצח גבר בן 35 אתמול באָזוֹר. המשטרה הטילה צו איסור פרסום על כל פרטי הפרשה וביקשה תחילה להאריך את מעצרו בתשעה ימים. הוא חשוד בעבירות רצח לאחר תכנון, קשירת קשר לביצוע פשע והחזקת סכין שלא כדין.
2 צפייה בגלריה
זירת הדקירה בשיפודי עזרא ובניו
זירת הדקירה בשיפודי עזרא ובניו
זירת הרצח, אתמול
(צילום: שחר גולדשטיין)
2 צפייה בגלריה
זירת הדקירה באזור
זירת הדקירה באזור
(צילום: יריב כץ)
הדקירה אירעה סמוך למסעדת "עזרא ובניו", ובהמשך הגיע לשם המנוח - והתמוטט בכניסה. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. חוקרי המשטרה בזירה אספו את מצלמות האבטחה שמתעדות פנים המסעדה ואת השטחים שמסביבה, גם באזור החניון.
בזמן הרצח, שאירע סמוך לשעה 18:10, היו במסעדה לקוחות רבים - אך אסתר לוי, קרובת משפחה של בעלי המסעדה, הדגישה אתמול כי "לא ראינו שום דבר". לדבריה, "אין לנו מושג מה קרה. כשיצאנו ראינו את הניידות". לקוחות המסעדה שהגיעו למקום לאחר הרצח הופתעו לראות את הסרטים האדומים של המשטרה, והופנו להיכנס אליה מהיציאה האחורית.
לטענת סנגורו של החשוד, עורך הדין יובל זמר, "מדובר באירוע טרגי שהתוצאה שלו קשה, אבל בסופו של דבר מדובר בהגנה עצמית. אני מקווה שבימים הקרובים המשטרה תגיע לחקר האמת וחפותו תוכח".