הגבר בן ה-35 שנרצח אחר הצהריים (יום שבת) באָזוֹר הוא תושב רמלה, שלפי החשד נדקר סמוך למסעדת "עזרא ובניו" - ולאחר מכן הגיע לפתח המסעדה, שם התמוטט. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
2 צפייה בגלריה
זירת הדקירה בשיפודי עזרא ובניו
זירת הדקירה בשיפודי עזרא ובניו
השוטרים תחמו את הכניסה למסעדה. זירת הרצח
(צילום: שחר גולדשטיין)
2 צפייה בגלריה
זירת הדקירה באזור
זירת הדקירה באזור
הזירה מחוץ למסעדה
(צילום: יריב כץ)
חוקרי המשטרה בזירה אספו את מצלמות האבטחה שמתעדות פנים המסעדה ואת השטחים שמסביבה, גם באזור החניון. בשלב זה, החוקרים לא יודעים לומר מה קרה, ואם הדוקר ארב למנוח בעת שיצא מהמסעדה - או שמדובר בקטטה שהחלה בשטח שסמוך לה.
בזמן הרצח, שאירע סמוך לשעה 18:10, הייתה מסעדת "עזרא ובניו" הומה באנשים. אסתר לוי, קרובת משפחה של בעלי המסעדה, הדגישה כי הרצח לא אירע בתוך המקום. "לא ראינו שום דבר", אמרה. "אין לנו מושג מה קרה. כשיצאנו ראינו את הניידות". לקוחות המסעדה שהגיעו למקום לאחר הרצח הופתעו לראות את הסרטים האדומים של המשטרה, והופנו להיכנס אליה מהיציאה האחורית.
צוותי מד"א שהגיעו לזירו פינו את הפצוע מפתח המסעדה לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו כעבור כשעתיים. חובש רפואת חירום במד"א, ריף ראובן, סיפר: "הפצוע שסבל מפציעה חודרת ומדממת קשה היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה". בהמשך, כאמור, נקבע מותו של האיש.