47 יום לאחר השבת השחורה, זוהתה הבוקר (יום רביעי) גופתה של שני גבאי, ששימשה סלקטורית במסיבה ברעים.
1 צפייה בגלריה
שני גבאי
שני גבאי
שני גבאי ז"ל
הגופה זוהתה באמצעות אנשי רשות העתיקות, בראשות אלי אסקוזידו ומשה עגמי, ובעקבות מידע ומחקר של אנשי המכון לרפואה משפטית באבו כביר. "ציפינו לסוף אחר", אמר ל-ynet אחיה של שני, אביאל גבאי. "האמנו עד הרגע האחרון ששני בחיים, עברנו 47 ימים מורטי עצבים של מתח וחרדה ודאגה, והבוקר הכל נגוז. קיבלנו את הבשורה המרה לצערנו. כולנו מודים ומוקירים תודה לכל תושבי יקנעם שעמדו לצידנו וחיזקו אותנו כל הימים האלה, כמו גם למטה הנעדרים והחטופים".
בטקס אזכרה לנרצחי מסיבת הטבע שנערך לפני כעשרה ימים אמר עומרי כוכבי ממארגני המסיבה: "כשהמוזיקה התחלפה ברעשי מלחמה, היינו בלי מים, בלי יכולת להגיע ליישובים. השתלטו על ניידות המשטרה. מצאתי עצמי מטפל בשני גבאי. איש לא יודע מה עלה בגורלה של שני. היה טבח. האירוע לא הסתיים. אנחנו חיים אותו 24/7".
לפני כשלושה שבועות אמר אביאל על היעדרותה של אחותו: "פונים אליי אנשים שניצלו מהחפ"ק. הם זוכרים את אחותי מהחדר כי היא הייתה פצועת ירי ובגלל הקעקוע הגדול שיש לה ונחרת בזיכרון, אבל הם לא שמו לב מתי היא בדיוק יצאה ועם מי".
ראש עיריית יקנעם, סימון אלפסי, אמר היום: "יקנעם בוכה. פשוט בלתי נתפס. חיכינו לסוף אחר. כל כך ייחלנו שנראה את שני שלנו בבית במהרה. צעירה, מוכשרת ומלאת שמחת חיים שכל החיים היו לפניה. אנו מחבקים את המשפחה ונעמוד לצידם. אני אפעל להנצחתה של שני".
מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים מסר: "אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת גבאי על הירצחה של שני גבאי, תושבת יוקנעם, שהוגדרה נעדרת מאז ה-7.10 מהמסיבה ברעים. לבקשת המשפחה, התקשורת מתבקשת לכבד את פרטיות המשפחה".