אנשי ימ"ר תל אביב עצרו הלילה (בין רביעי לחמישי) חשוד במעורבות ברצח שימי דדון לפני כשנתיים ליד קניון הזהב בראשון לציון. החשוד, שהיה בבריחה, גורש מדובאי אחרי שנעצר שם - ואז נלכד על-ידי המשטרה עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון.
מהמשטרה נמסר כי החשוד משתייך לכאורה לארגון הפשע של ערן חייא, שלאחרונה נתפסו אנשיו "על חם" עם מטען מוכן להפעלה.

2 צפייה בגלריה
תיעוד מרגעי הרצח
תיעוד מרגעי הרצח
תיעוד מרגעי הרצח
(צילום: דוברות המשטרה)
הרצח אירע באוגוסט 2021, לאור יום, מטרים ספורים מהקניון - שנחשב לאחד המקומות ההומים ביותר במרכז. בהלה גדולה נרשמה בקרב המבלים, עובדי הקניון והמשרדים הרבים שסמוכים לו. "באתי לצאת מהקניון, ופתאום שמעתי רעש של קליעים", סיפר אז אבי, תושב ראשון לציון. "רצתי פנימה והיו איתי עוד כמה אנשים שנכנסו לפאניקה. לא ייאמן שדברים כאלה קורים באמצע היום, בעיר כזו מרכזית בישראל. לחבר'ה האלה אין בושה, והמשטרה לא שומרת עלינו מספיק".
כשמונה חודשים לאחר הרצח הגישה הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד רונן ירמיהו (22), רן יחזקאל (22), גל שושני (48) ודור יוסף (27), בגין רצח בנסיבות מחמירות של דדון. לפי כתב האישום, הארבעה השתייכו לחבורה עבריינית שבראשה עמדו האחים דין ושון קסנטיני. לחבורה סכסוך ארוך שנים עם האחים נועם ואבי כחלון, שגם הם עומדים בראש חבורה עבריינית אליה השתייך גם דדון המנוח.
2 צפייה בגלריה
שימי דדון
שימי דדון
הנרצח שימי דדון וזירת הרצח
לפי האישום, מתוך כוונה לגרום למותם של האחים כחלון, עקבו הנאשמים אחרי אבי כחלון במטרה להתחקות אחר תנועותיו. לאחר שסוכלו הניסיונות של החבורה לפגוע באבי כחלון באמצעות מעקב, החליט יוסף לצרף לתוכנית את שושני, שהיה חייב כסף לאחים כחלון. השניים סיכמו כי שושני יצור קשר עם נועם כחלון ויתאם מפגש באמתלה של הסדרת חובו.
לאחר שנפגשו הצדדים פעל שושני על מנת לעכב את הנוכחים עד להגעת ירמיהו ויחזקאל. עת הבחין שושני בשניים, רכובים על גבי קטנוע, נפרד מהחבורה והחל לצעוד לעבר רכבו. כשירמיהו ויחזקאל הגיעו אל מקום המפגש שלף ירמיהו אקדח, והנוכחים במפגש שהבחינו באקדח החלו להימלט מהמקום. אז החל ירמיהו לירות לעבר נועם כחלון ואדם נוסף, שניסו להימלט.
במקביל לאמור, החל המנוח לרוץ מהמקום, אז זינק ירמיהו מהקטנוע והחל לרדוף אחריו עם אקדח שלוף. לאחר שהצליח להשיגו ירה לעברו, גם לאחר שהמנוח נפל המשיך ירמיהו לירות לעברו על מנת לוודא את מותו. לאחר הירי אסף יחזקאל את ירמיהו על האופנוע והשניים נמלטו מהמקום.