1 צפייה בגלריה
אילוס אילוסטרציה חדר חקירות חקירה מעצר אזיקים
אילוס אילוסטרציה חדר חקירות חקירה מעצר אזיקים
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
תושב ג'ת שבמשולש, בן 37, מואשם כי תקף את אשתו וגרם לה חבלות קשות בעת שהייתה בהיריון וגם לאחר הלידה. כך לפי כתב האישום שהגישה אתמול (ה') שלוחת התביעות בחדרה לבית משפט השלום בעיר, בתום חקירה של תחנת משטרת באקה אל גרבייה. האישום המייחס לו עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות הגורמות חבלה של ממש ואיומים.
בני הזוג נשואים מזה שנה וחצי, ויש להם תינוק בן שלושה חודשים. כתב האישום מתאר כמה מקרי אלימות קשים של הבעל נגד אשתו: לפני כשבועיים האישה האכילה את בנם בחדר השינה ובין השניים פרץ ויכוח בשל רצונו של הנאשם לקיים עמה יחסי מין. היא סירבה – והותקפה. הוא משך בשיער שלה בחוזקה, טלטל אותה, והכה אותה בראשה ובגבה באגרופים.
כשהאישה צעקה "הילד, הילד" בעוד הוא בידיה, מחשש שייפגע מהמכות של אביו, הנאשם לקח אותו ממנה, הניח אותו במיטה וחזר לחדר השינה. הוא המשיך לתקוף במכות, וכשהיא ניסתה להימלט הוא דחף והפיל אותה ארצה, בעט בה וטלטל את ראשה שפגע בארון.
"בהמשך, בעודו אוחז בשערותיה, הוא גרר אותה מחדר השינה לכניסת הבית תוך שהוא בועט בה ומכה אותה בראשה", תואר בכתב האישום, "הוא פתח את הדלת ופקד עליה לצאת. כשהיא הבהירה לו שהיא לא יכולה לצאת משום שהיא ללא כיסוי ראש, הוא סגר את הדלת – שוב תפס בשיערה, גרר ודחף אותה לספת הסלון. אז, היא הצליחה לחזור לחדר השינה כדי להמשיך להאכיל את בנה התינוק, ובעודו בין זרועותיה – הנאשם סטר לה, ירק בפניה ואיים: 'בפעם הבאה ארצח אותך". כתוצאה מהתקיפה נחבלה האישה כמעט בכל גופה.
במקרה נוסף, כחודש לאחר לידת התינוק, האישה החליפה לו טיטול כאשר הבעל הנאשם גער בה כי לא הפעילה את תנור החימום. גם אז, הוא תקף אותה – סטר, משך בשיער, טלטל את ראשה ובעט בה.
עוד קודם לכן, כשהיא הייתה בחודש השמיני להריונה, השניים שבו ממסעדה כשהוא ביקש ממנה להביא דברים מהרכב. היא לא עשתה זאת, ובחדר השינה שבביתם הוא שוב תקף, סטר והכה. כך לפי כתב האישום.
בבקשת המעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגד הבעל נכתב כי "המתלוננת שלחה הודעת טקסט לאביה שבה היא מבקשת ממנו להגיע מהר לביתה כי בעלה מרביץ לה. גם האישה התקשרה למוקד 100 ודיווחה על כך. בסרטוני מצלמות אבטחה בשכונה רואים את התקיפה המתמשכת".