דובר צה"ל אישר כי שלוש רקטות נורו הערב (יום ה') משטח לבנון לעבר הגליל המערבי, ונפלו בים. אין נפגעים ולא נגרם נזק. גורם פלסטיני אישר לעיתון הלבנוני ״א-נהאר״ כי ארגונים פלסטיניים אחראים על השיגור. "הם רצו להעביר מסר שההתנגדות היא אחת - בלבנון ובפלסטין", ציין.
דיווחים בלבנון טוענים שכוחות הביטחון תפסו את משגרי הרקטות בעיר צור שבדרום המדינה, והרשויות המקומיות פתחו בחקירה בנושא. במקביל, צבא לבנון נפרס באזור השיגור הסמוך למחנה הפליטים הפלסטיני רשידיה, מדרום לצור. עוד דווח על כך שמטוסי חיל האוויר חגים בשמי דרום המדינה.
ראש הביטחון בישוב נווה זיו שבגליל המערבי מסר לתושבים שנשמעו פיצוצים במרחב החוף, אולם לא הופעלה אזעקה. בשלב זה הודיעו לתושבי האזור כי אין צורך בכניסה למקלטים ויש להמשיך בשגרה, תוך שמירה על ערנות.
דובר יוניפי"ל, כוח האו"ם המוצב בדרום לבנון, מסר כי מפקד יוניפי"ל, סטפנו דל קול, נמצא בקשר עם שני הצדדים "ומאיץ בהם לשמור על האיפוק המקסימלי ולשתף פעולה עם יוניפי״ל על מנת למנוע הסלמה".

אין זו הפעם הראשונה שבה ארגונים בלבנון יורים בשעה שישראל נלחמת עם חמאס בעזה. גם בזמן מבצע צוק איתן ב-2014 זוהה שיגור מלבנון. בהתאם, גם אז דווח על הדי פיצוצים שהגיעו ללא התראה מוקדמת, וכיפת ברזל יירטה רקטה אחת.