העבריין חן זיו (זאור חנקישייב), בן 32 מפתח תקווה, מואשם כי סחט באיומים גבר שעמו ניהל קשר רומנטי. כתב האישום שהוגש נגדו היום (שני) בבית משפט השלום בפתח תקווה מייחס לו גם עבירות של שיבוש מהלכי משפט ופגיעה בפרטיות. זיו מסר בעבר עדות כוזבת בפרשת הרצח בבר נוער, וגרם להפללתו של חגי פליסיאן.
1 צפייה בגלריה
חן זיו בעדותו בפרשת הרצח בבר נוער
חן זיו בעדותו בפרשת הרצח בבר נוער
חן זיו בעדותו בפרשת הרצח בבר נוער
(צילום: מוטי קמחי)
לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נדב אוחנה מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם והמתלונן קיימו יחסי מין בהסכמה בכמה הזדמנויות. במועד שאינו ידוע במדויק, זיו תכנן לסחוט באיומים את המתלונן. לשם כך, הוא החביא בביתו שבפתח תקווה מצלמה שתיעדה את השניים מקיימים יחסים - ללא ידיעת המתלונן או הסכמתו לכך.
לאחר מכן פנה זיו למתלונן באפליקציית האינסטגרם ודרש ממנו להעביר לו 500 שקלים, פריטי לבוש, שעון יד, שרשרת ובושם. הנאשם איים על המתלונן כי אם לא יעשה זאת, הוא יפרסם את הסרטון המתעד את יחסי המין ביניהם.
"כל זאת כאשר הנאשם יודע ומסתמך על העובדה כי המתלונן לא חשף את העדפותיו המיניות ברבים, והכול חרף תחינותיו של המתלונן שלפיהן הוא אמר לנאשם כי מעשיו יהרסו לו את החיים ויובילו אותו לשים קץ לחייו", תואר באישום.
עוד נטען כי כשהגיעו שוטרים לביתו של הנאשם, כדי לעכבו לחקירה, הוא החביא את מכשיר הטלפון הנייד שלו בשירותי ביתו וטען בפניהם כי המכשיר אבד.