1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (ו') כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד יצחק כדורי, תושב בני ברק בן 47, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אמו, פופי כדורי בת ה-72, בדירתה בעיר.
על-פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד יעל הראל, "המנוחה הוגדרה כחולה סיעודית בעלת 100 אחוזי נכות בשל בעיותיה הרפואיות. המנוחה הייתה מרותקת למיטתה ונזקקה לעזרת אחרים במילוי צרכיה הבסיסיים, כגון החלפת בגדיה, שמירה על ניקיון גופה ומתן מזון. בשל נכותה, הסתייעה המנוחה במטפלת, שהייתה מגיעה לדירה בכל בוקר למספר שעות כדי לעזור למנוחה במילוי צרכיה הבסיסיים".
בכתב האישום צוין עוד כי ב-27 ביולי 2020, "ב-03:45 לערך, נפלה המנוחה ממיטתה וצעקה בקול רם וממושכות אל הנאשם שיבוא להושיט לה עזרה. בחלוף כחצי שעה בערך, התקרב הנאשם אל המנוחה, ובעודה שרועה על הרצפה, בעט בראשה ודרך עליו פעמים רבות בכוונה לגרום למותה, וגרם לה לחבלות קהות בראשה".
"לאחר מכן", צוין, "עזב את הדירה והשאירהּ חבולה ושרועה על הרצפה עד לבואה של המטפלת בבוקר. האחרונה הזעיקה אמבולנס של מגן דוד אדום שפינה את הקשישה לבית החולים - שם נקבע מותה.
הנאשם נעצר ומוחזק בתנאי אשפוז. בהמשך הוא צפוי לעבור הסתכלות פסיכיאטרית, שתקבע אם הוא כשיר לעמוד לדין והיה אראי למעשה. יצוין כי כמה ימים לפני הרצח הוא שוחרר מאשפוז כפוי.
עו"ד מיכל עורקבי מהסניגוריה הציבורית, שמייצגת את הנאשם, מסרה: "הבן נמצא במצב נפשי קשה מאוד ולא מתקשר עם סביבתו. לנוכח מצבו הקשה הוא מאושפז. לאחר שנלמד את חומרי החקירה נבחן את המשך צעדינו המשפטיים".