(צילום: ניצן דרור, נויל האריס)

אחותה של הצעירה שגופתה אותרה הבוקר (חמישי) דקורה בשדה ליד רחובות סיפרה בצהריים כי היא הייתה אמורה להגיע אליה אתמול כדי לצפות בטלוויזיה. בהתכתבות בוואטסאפ קבעו השתיים שהמנוחה תגיע עם החשוד ברצח, שהיה ידיד קרוב שלה. "אמרתי לה תבואי איתו. הם חברים טובים והוא תמיד רצה אותה. היא הבהירה לו שלא יהיה ביניהם כלום והוא היה מסיע אותה מכל מקום".
2 צפייה בגלריה
הזירה ברחובות
הזירה ברחובות
המקום שבו נמצאה הגופה, הבוקר
(צילום: ניצן דרור)
2 צפייה בגלריה
שוטרים בזירת האירוע
שוטרים בזירת האירוע
(דוברות המשטרה)
לאחר שהודיעה לה שתבוא עם החשוד ברצח, סיפרה האחות כי השיחה השתנתה ברגע שהציעה להכין להם לאכול. "היא כתבה שהם מתעכבים שהוא לא מרגיש טוב, ובגלל זה הם מאחרים", אמרה האחות. בהמשך סיפרה שאחותה כתבה לה: "עצרנו בכביש. לא נראה לי שנבוא, הוא על הפנים". האחות השיבה לה שהיא לא המטפלת שלו – וזו הייתה ההודעה האחרונה ביניהן.
"הוא רצח אותה בדקירות. כל הפנים שלה היו שריטות", אמרה האחות. "הוא היה מתוסכל. הם רבו הרבה פעמים וחזרו להיות בקשר. הם הכירו לפני שלוש שנים דרך חבר משותף. הוא רצה משהו רומנטי והיא לא. הוא בן אדם לארג', מכיר את כל המשפחה. הוא היה גר אצלנו".
מפקד משטרת רחובות מספר על מציאת הגופה
(צילום: דוברות המשטרה, תיעוד מבצעי מד''א)

משפחתה של הצעירה התלוננה הבוקר במשטרה כי היא נעדרת, כשעתיים אחרי מציאת הגופה – ולאחר מכן היא זוהתה. הדיווח על מציאת הגופה התקבל לפנות בוקר בשעה 05:05 במוקד מד"א. שוטרים שהוזעקו למקום אספו ראיות, ובהמשך עצרו את החשוד ברצח, תושב בת ים בשנות ה-20 לחייו.
בתום הערכת מצב בשטח שקיים מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, הוחלט כי החקירה תנוהל ביחידה המרכזית של המחוז, והיא הוגדרה בעדיפות עליונה. החשוד נעצר סמוך לביתו והועבר על ידי שוטרי מחוז תל אביב לחקירה במשרדי ימ"ר מרכז. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.