הולך ומסתבך: המשטרה עצרה בפעם השנייה די ג'יי ואיש סאונד מאזור השרון בחשד לאונס וירטואלי של ילדה בת 10. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שישי) את מעצרו בחמישה ימים. האיש, בן 39, נעצר כבר לפני שבועיים בחשד לביצוע מעשים מגונים בקטינות דרך הטלפון ותקיפת בת זוגו לשעבר, אך השופט עודד מורנו שחרר אותו אז למעצר בית.
מפרטי החקירה הראשונה עלה כי הדי ג'יי התכתב עם כמה ילדות באופן אינטימי, ואף ביצע בפניהן לפי החשד מעשים מגונים. בת הזוג של החשוד גילתה את ההתכתבות במקרה, עימתה אותו עם הממצאים וביקשה הסברים. בתגובה, כך חושדים במשטרה, האיש תקף את בת זוגו באלימות.
1 צפייה בגלריה
די ג'יי
די ג'יי
די ג'יי
(צילום: shutterstock)
בעקבות תלונת בת הזוג, הדי ג'יי נעצר והובא לבית המשפט. השופט מורנו קבע כי קיים חשד סביר למעשים שמיוחסים נגדו, אך הטיל צו איסור פרסום על זהותו והחליט לשחרר אותו למעצר בית למשך שבעה ימים.
חקירת המשטרה הסתעפה ובעקבות כך נעצר החשוד בשנית. הפעם מייחסים לו החוקרים אונס וירטואלי של ילדה בת 10, מעשה מגונה ועבירות נוספות.

רכשה שמלת כלה שלושה ימים לפני המעצר

ג', בת הזוג לשעבר של החשוד, סיפרה בתחילת השבוע בריאיון לאולפן ynet כי גילתה בטלפון הנייד שלו התכתבויות מיניות עם ילדות בכיתה ד'. היא אף סיפרה כי רכשה שמלת כלה שלושה ימים לפני מעצר החשוד שעמו הייתה בקשר במשך שנתיים וחצי.
ג' אף סיפרה על הרגע שבו גילתה את הסוד שהסתיר בן זוגה לשעבר. "חזרתי הביתה מהעבודה, הוא ישן במיטה ולידו היה הטלפון הקודם שלו. הוא שדרג טלפון מזמן, ובכל זאת הוא כבר תקופה התעסק עם הטלפון הישן ולא הבנתי למה, אז החלטתי שאני אבדוק אותו", סיפרה. "פתחתי את הטלפון והאפליקציה האחרונה שנפתחה הייתה טיקטוק. עוד לא חשדתי, אבל אז נכנסתי לאפליקציה וראיתי שתי הודעות שלא נקראו. כשנכנסתי להודעות ראיתי עשרות התכתבויות מיניות, אחת מהן עם ילדה בכיתה ד'.
"ישר הערתי אותו, פתחתי את האור, העפתי את השמיכה והתחלתי לצרוח עליו שראיתי הכול ואני יודעת הכול. הראיתי לו את הטלפון וצרחתי באמוק שהוא פדופיל ושהוא דיבר עם ילדה בכיתה ד', והוא הכחיש. אני רציתי לקחת את המפתחות ולנסוע להורים שלי, ואז הוא פשוט הוציא את הטלפון מהיד שלי בכוח. הוא תקף אותי, ותוך כדי המאבק התקשרתי לאבא שלי וצרחתי לו בטלפון שיבוא. זה היה במרפסת, והתברר בדיעבד שהשכנים שמעו את הצרחות שלי והזמינו משטרה. לא חשבתי על עצמי באותו רגע, רק חשבתי על זה שאני חייבת לדווח על זה למשטרה כי מדובר בילדות קטנות".
עו"ד רותם סרי, פרקליטו של הדי ג'יי, מסר בתגובה לאחר הדיווח על מעצרו הראשון: "הוא נעצר באשר לטענות שהעלתה בת זוגו. הוא נחקר והכחיש באופן גורף את החשדות המיוחסים. למחרת הוא שוחרר על ידי בית המשפט. הוא נחוש להוציא לאור את חפותו ובטוחני שכך יהיה".