נהגת אוטובוס של אגד נחסמה היום (ראשון) במהלך עבודתה על ידי נוסעים שחיכו בתחנה ברחוב הרב כהנמן בבני ברק. על פי עדויות תושבי האזור: "הם סירבו לעלות לאוטובוס שנוהגת בו אישה, חסמו את הכביש כמחאה על כך ומנעו ממנה להמשיך בנסיעה". הנהגת של קו 146 נסעה בשעות הצהריים המוקדמות מבני ברק לחולון כשלפתע האוטובוס נעצר באופן פתאומי על ידי עוברי האורח שדרשו לעלות על אוטובוס שלא נוהגת בו אישה.
1 צפייה בגלריה
חרדים בבני ברק עצרו אוטובוס בגלל שהנהגת היא אישה
חרדים בבני ברק עצרו אוטובוס בגלל שהנהגת היא אישה
חסימת האוטובוס על ידי חרדים בבני ברק. "דורשים לעלות עם נהג"
מחברת אגד נמסר: "מדובר באירוע מביש וחמור ואנחנו מגנים בכל תוקף פגיעה בעובדות ועובדי אגד שמבצעים את עבודתם בנאמנות. קו 146 בבני ברק נחסם במהלך הנסיעה וניזוק על-ידי חבורת פורעים קיצונית שאינה מייצגת את תושבי העיר. אנחנו מקווים כי רשויות החוק ימצו את הדין עם הפורעים, כדי שתקיפות מסוג זה לא יחזרו על עצמם בבני ברק ובכל מקום בישראל".
הפרדה מגדרית באוטובוס היא עניין שעולה מידי פעם לכותרות. ב-2011 קבע בג"ץ כי הפרדה מגדרית באוטובוס מותרת רק כשהיא נעשית ברצון כל הנוסעים. "קווי המהדרין" פעילים גם כיום בתחבורה הציבורית בריכוזים חרדיים. סגן שרת התחבורה אורי מקלב (יהדות התורה) תמך בעבר בריאיון לעיתון חרדי ב"קווי ההפרדה". מקלב קרא אז לציבור החרדי להנהיג הפרדה המדירה נשים בקווי אוטובוס של התחבורה הציבורית, וקרא לנשים להסכים לסידור המפלה. "זה הרי דבר מוצדק שכך יהיה, זו לא הדרה של הנשים אלא טובתן", אמר אז.