גבר בן 46 נעצר אמש (שבת) לאחר שעל פי החשד איים עם פטיש על מפגינים נגד המהפכה המשפטית בגבעתיים. צפו בתיעוד שבפתח הידיעה, שבו נראה החשוד מתקרב לעבר המפגינים - ומנוטרל על ידי אחד מהם.
מאות בני אדם השתתפו אתמול בצעדה שיצאה מגבעתיים לרחוב קפלן בתל אביב, שם התקיימה ההפגנה המרכזית נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה. על פי החשד, הגבר שנעצר ירד עם פטיש מביתו ברחוב ויצמן בגבעתיים כשהבחין במפגינים, איים עליהם ושבר באמצעותו את מקלות הדגלים שלהם.
בהמשך כאמור הוא נוטרל על ידי אחד המפגינים, ונעצר. החשוד הובא לחקירה בגין היזק לרכוש במזיד והפרת הסדר הציבורי, שבסיומה שוחרר בתנאים מגבילים. חקירת המשטרה נמשכת.
1 צפייה בגלריה
אדם איים על מפגינים עם פטיש בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בגבעתיים
אדם איים על מפגינים עם פטיש בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בגבעתיים
החשוד עם הפטיש בגבעתיים
קרוב ל-300 אלף בני אדם הפגינו אמש, בשבת העשירית ברצף של המחאות נגד המהפכה המשפטית. מוקד ההפגנה המרכזי היה כמדי שבוע כאמור ברחוב קפלן בתל אביב, שם מחו אתמול כ-180 אלף בני אדם, לאחר צעדה שהחלה בכיכר הבימה ובה נכחו גם בכירים לשעבר במשטרה - על רקע סערת הדחת מפקד מחוז תל אביב עמי אשד.
לפי הערכות, בחיפה הפגינו כ-25 אלף בני אדם, בכפר סבא כ-18 אלף ובבאר שבע כ-12 אלף. גם בנתניה, ירושלים, הרצליה וראשון לציון הפגינו יותר מ-10,000 בני אדם, ומול ביתו של שר המשפטים יריב לוין במודיעין הפגינו גם אלפים.