1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
אילוסטרציה אזיקים אזוק עצור מעצר
לפי החשד, נורי התעמת עם הקורבן ודקר אותו בסכין יפנית. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המשטרה שללה את החשד שהדקירה ביום שלישי במרכז הלוגיסטי של שופרסל באזור התעשייה בשוהם שבה נפצע באורח קשה עובד המקום הייתה על רקע לאומני. לפי החשד, עדנאן נורי בן ה-20 ממחנה הפליטים שועפט שבמזרח ירושלים עבד בעבר במקום ופוטר לפני כארבעה חודשים לאחר שנחשד כי דיווח על שעות עבודה בזמן שלא היה בעבודה.
נורי הגיע בשלישי למרכז הלוגיסטי כשהוא ככל הנראה מצויד בסכין יפנית. והתעמת עם הקורבן שבו חשד כי דיווח עליו לממונים והביא לפיטוריו. במהלך העימות, הוא שלף סכין יפנית וחתך את העובד בן ה-60 כמה פעמים בפניו. הפצוע פונה לבית החולים שיבא (תל השומר), ברמת גן שם עבר ניתוח, והוא עדיין מאושפז במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.
לאחר הדקירה, נורי נמלט מהזירה אך לאחר כשעה אותר ונעצר. החשוד הודה בחקירה במעשים וטען כי הרקע לעימות בינו לבין הקורבן הוא סכסוך כספי. כמו כן, הוא טען כי הקורבן קילל את אמא שלו ודיבר איתו בצורה לא יפה. בהתחלה כאמור נחשד כי הדקירה הייתה על רקע לאומני, אך לאור ההתפתחות בחקירה וצפייה בתיעוד ממצלמות האבטחה מהמקום התחזק החשד שמדובר באירוע על רקע פלילי.
המשטרה מייחסת לחשוד, שלו אין עבר פלילי קודם, שורת עבירות, בהן ניסיון לרצח וחבלה זדונית. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך אתמול את מעצרו בעשרה ימים.