יממה אחרי שהודיעה על חבירה לרון קובי, המועמד לראשות העיר טבריה, הופץ סרטון המזהיר את עו"ד שני אילוז מפני תאונת דרכים שתקרה לכל מי שחובר אליו. הרב יקותיאל אוהב ציון אמר: "קיבלת החלטה קשה. מי שהולך עם קובי יש לו שנה מסוכנת. הוא מתגלגל עם הרכב, הוא יהיה פצוע".
בסרטון שפרסם הרב יקותיאל - שנחשב ליד ימינו של הרב קוק הטברייני המקובל - הוא מכנה את ההליכה של אילוז עם קובי כ"בגידה", וטוען כי היא מכרה את ערכיה למען התפקיד: "איפה שהכיסא נמצא - שם העתיד של הילדים שלנו". בנוסף, הוא אומר בסרטון כי אילוז פגעה ברב קוק: "הרסת לו את הנפש, ביזית וציערת אותו", תוך שהוא מכנה אותה "אילוץ": "שני אילוץ, מאילוצים של כסף, כבוד ונקם את הולכת לעשות את מה שאת עושה".

עוד אמר הרב כי "התחברת לאיידס, בושה. את מאלצת את כולם לעשות 'טפו' על ההתנהגות הלא יפה הזאת. השם יעזור שתחזרי בתשובה מהר. מספיק יש לנו את הנבל הגדול (רון קובי, ש"כ)".
הסרטון הזה, שהופץ לתושבי טבריה, מגיע על רקע מערכת הבחירות הסוערת שמתקיימת בעיר. כזכור, אילוז התמודדה באופן עצמאי על ראשות העיר, על אף שהייתה בעבר מזוהה עם הליכוד. היא עתרה לבג"ץ נגד "חוק טבריה" של ח"כ עמית הלוי, שהועבר בחופזה כדי להכשיר את מועמדותו של בועז יוסף, מקורבו של יו"ר ש"ס אריה דרעי שעומד בראש הוועדה הממונה בעיר. בג"ץ קיבל את הטענה כי מדובר בחוק פרסונלי, וקבע כי החוק לא יחול בבחירות המוניציפליות הקרובות.
2 צפייה בגלריה
שני אילוז
שני אילוז
אילוז והרב יקותיאל
(צילום: שרון צור)
2 צפייה בגלריה
ועדת הפנים
ועדת הפנים
"התחברת לאיידס, בושה". רון קובי
(צילום: עמית שאבי)
החלטת בג"ץ טרפה את הקלפים בבחירות לראשות העיר, וכעת המתמודדים הבולטים הם יוסי נבעה, ששימש כמנכ"ל העיר טבריה, יוסי בן דויד ורון קובי מטעם הליכוד ועוד מספר מועמדים כמו אביב יצחק מהמחנה הממלכתי, שזוכים לאחוזי תמיכה בודדים.
אילוז הבינה כי לא תקבל את תמיכת הליכוד, ושסיכוייה לנצח אינם גבוהים. היא קיבלה לבסוף החלטה להסיר את מועמדותה ולחבור לקובי, שמוביל כעת בסקרים. אילוז קיבלה מקובי הבטחה להיות סגניתו וממלאת מקום אם ייבחר.
קובי, המועמד החילוני שמייצג סדין אדום עבור החרדים בעיר, זכה בבחירות 2018 בניצחון מוחץ, אך כשלא הצליח להעביר תקציב הוא הודח מתפקידו ב-20.20 על כן, העיר מנוהלת מאז על ידי ועדה ממונה.
במרכזה של מערכת הבחירות בטבריה עומד צביון העיר, שלפי רבים מהתושבים "מתחרדת". האחיזה של ש"ס ומשרד הפנים בניהול העיר גורמת לתושבים לחשוש מפני השתלטות חרדית על העיר.
עו"ד שני אילוז מסרה: "אדם שמתיימר לייצג את הדת ובאותה עת מאחל איחולים נוראיים לאדם, בטח לפני יום הכיפורים, ראוי שיעשה חשבון נפש גדול עם עצמו. אני מאחלת לו, לתושבי טבריה ולכל עם ישראל שנה טוֿבה".