בני משפחתו של ראובן בן אלי ממעלות-תרשיחא, היחיד ממשפחתו ששרד את תאונת הדרכים הקטלנית בצפון בשבוע שעבר, פונים לעזרת הציבור על מנת להקים קרן להנצחת האם וילדיה שנספו באסון.
2 צפייה בגלריה
ראובן בן אלי יוצא מביה"ח להלוויה של בני משפחתו
ראובן בן אלי יוצא מביה"ח להלוויה של בני משפחתו
"מתפללים שמצבו ישתפר". ראובן בן אלי יוצא מבית החולים להלוויה של בני משפחתו
(צילום: אסף מגל)
מורן בן אלי (36) ושלושת ילדיה דקל (12), ליאם (10) ואנאל (3) נהרגו בתאונה בכביש 89 ביום רביעי שעבר, כמו גם נהג האוטובוס שהיה מעורב בתאונה, אשר בסון (76) מקריית ים. אב המשפחה שנמחקה, ראובן, מאושפז במצב בינוני במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה.
כעת, המשפחה המורחבת מבקשת את עזרת הציבור בגיוס כספים. "כולנו מתקשים לעכל את הטרגדיה הנוראה שפקדה את משפחתנו", מסר עמי, אחיו של ראובן, מטעם המשפחה. "הלב מסרב להאמין. אנחנו מתפללים שמצבו הבריאותי של ראובן אחי ישתפר וכבר ביום ראשון הוא יעבור ניתוח חשוב ברגלו".

2 צפייה בגלריה
מורן, ליאם, דקל ואנאל בן אלי אשר נהרגו בתאונה הקטלנית
מורן, ליאם, דקל ואנאל בן אלי אשר נהרגו בתאונה הקטלנית
"הלב מסרב להאמין". מורן, ליאם, דקל ואנאל בן אלי שנהרגו בתאונה הקטלנית
(באדיבות המשפחה)
האח הוסיף כי ראובן "צפוי לעבור החלמה פיזית ונפשית ארוכה מאוד. המשפחה התגוררה בשכירות, עשתה מאמצים גדולים בשביל לשרוד את העול הכלכלי, וראובן עבד ימים ולילות במונית כדי להתפרנס. בקשתו של ראובן בפנייה לציבור הרחב היא על מנת שזכרם של אשתו וילדיו יונצח בכבוד".
המשפחה התגוררה במעלות וראש העיר לשעבר, שלמה בוחבוט, העמיד לרשות הפרויקט את עמותת ביחד שאותה הוא מנהל: "כראש עיר לשעבר וכקרוב למשפחה, החלטנו - מספר חברים, ובהתייעצות עם משפחת בן אלי, לצאת למסע גיוס כספים מהציבור הרחב להנצחתם של אשתו וילדיו של ראובן שנהרגו בתאונה המזעזעת. מדובר בטרגדיה זועקת שמיים וליבנו עם ראובן שאיבד את כל עולמו. מחובת כולנו לפעול להנצחת בני משפחת בן אלי שנקטפו מן החיים בטרם עת".
מספר חשבון הבנק לתרומות: בנק פועלים, סניף מעלות 732-12. מספר חשבון: 732-671671, עבור עמותת ביחד.