1 צפייה בגלריה
בית החולים איכילוב בתל אביב
בית החולים איכילוב בתל אביב
בית החולים איכילוב בתל אביב
(צילום: דנה קופל)
נתין זר מסודן נעצר אתמול (רביעי) בחשד שפגע מינית בקשישה בת 88 בבית החולים איכילוב. אחות במחלקה הייתה זו שהבחינה במעשיו של הגבר כשנכנסה לחדר - ודיווחה על כך.
לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד (35) הוארך בבית משפט השלום בבת ים והחקירה נמשכת. גורם במשטרה אמר ל-ynet כי בשל מצבה של האישה, הסובלת מדמנציה, נבחנות האפשרויות להמשך החקירה.
בבית החולים מסרו כי "אחות במחלקה פנימית מצאה בשעת לילה מאוחרת, מאושפז ממחלקה אחרת, יושב על כורסה בחדר בו שהו שתי קשישות סיעודיות במצב קשה וסופני. היא מיד הזעיקה את מחלקת הבטחון של בית החולים שהעבירה אותו להמשך טיפול וחקירה של משטרת ישראל. המאושפז מטופל בבית החולים כבר מספר חודשים כתוצאה ממחלה קשה. המידע הועבר מיד במלואו למשפחות של שתי הקשישות".
לפני כשנה הוגש כתב אישום נגד יגרמל אלמו, דר רחוב בן 39 מירושלים, המייחס לו ניסיון אונס של חולה סיעודית תוך ניצול מצבה, ומעשה מגונה בחולה סיעודית אחרת בבית החולים הרצוג בירושלים. על פי כתב האישום, ביוני שעבר פרץ אלמו למבנה בית החולים אחרי שקרע את הרשת בחלון חדר שבו מאושפזת מטופלת במצב של צמח ומחוברת למכונת הנשמה.
הוא ביצע במטופלת מעשה מגונה וניסה לבעול אותה בכוח, ולאחר מכן פנה לחפש קורבן אחר. הוא המשיך לחדרה של מטופלת שמונשמת 24 שעות ביממה לאחר שעברה כמה ניתוחי מוח. מדובר במאושפזת בהכרה, אך ללא יכולת לתקשר ולא ידוע אם קיימת בה תובנה באשר למצבה. אלמו ניסה לבצע בה גם מעשה מגונה. בשלב מסוים היא הזיזה מעט את כף ידה וראשה ואלמו התרחק ממנה.
לאחר מכן, נטען, חזר אלמו לחדר הראשון, נשכב על המטופלת הסיעודית וניסה לאנוס אותה. בשלב מסוים נכנסה לחדר אחות מהצוות הרפואי והפעילה את מערכת ההתראה. אלמו ברח מהחלון ונמלט מהמקום.