בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה התעמתו היום (א') בני משפחתו של הילד רפאל ז"ל עם קרול פסלר (80) שמואשמת בהפקרתו לאחר שפגעה בו למוות עם רכבה בחודש מאי ונמלטה מהזירה. בבית המשפט אמור היה להתקיים דיון הקראת התביעה, אך השופט הסכים לדחות אותו ל-19 בפברואר לאחר שקיבל את טענת הסנגור כי לא קיבל את כל חומרי החקירה.

לפי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד שגיא שגב, ב-6 במאי השנה נהגה פסלר ברכבה. באותה העת חצו את הכביש, שלא במעבר חצייה, תמיר צגאי ביחד עם שני נכדיו. השלושה עלו על אי-תנועה, וברגע שהחלו לרדת ממנו פגעה פסלר ברפאל ובידו של סבו תמיר. הנהגת המשיכה בנסיעה רצופה מבלי שעצרה לעמוד על תוצאות התאונה, ומבלי שהזעיקה את כוחות ההצלה. בעקבות התאונה נפגע רפאל באורח קשה, ומותו נקבע כעבור כמה ימים בבית החולים שניידר בפתח תקווה. לסבו, שהחזיק אותו בידו, נגרם שבר בכף היד.
לבית המשפט הגיעו הוריו של רפאל ותומכים נוספים שלבשו חולצות עם תמונת הילד המנוח והכיתוב "דם רפאל אינו הפקר". בני המשפחה צעקו על הנהגת שטענה בחקירתה כי לא הרגישה שפגעה ברפאל. הם הטיחו בה מילים קשות, צעקו "למה לא נתת לו עזרה", ואף כינו אותה "רוצחת". בני המשפחה צעקו גם "בושה" לעבר השופט.
2 צפייה בגלריה
קרול פסלר בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה
קרול פסלר בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה
משמאל: שמחה צגאי, אימו של רפאל אדנה ז"ל
(צילום: יאיר שגיא)
2 צפייה בגלריה
קרול פסלר בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה
קרול פסלר בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה
הנאשמת קרול פסלר מגיעה לבית המשפט
(צילום: יאיר שגיא)
משפחת אדנה יצאה למאבק נגד ההחלטה להעמיד לדין את פסלר על עבירת הפקרה ולא הריגה, זאת לאחר שבפרקליטות סברו כי התאונה הייתה בלתי נמנעת. המשפחה גם זועמת על ההחלטה שלא להעמיד לדין את בתה של הנאשמת שלטענתה הייתה איתה ברכב. הפרקליטות טענה מנגד שלאחר בחינת הראיות התברר שהבת לא הייתה מעורבת במקרה.