פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (ה') כתב אישום נגד אור אזולאי (19) מקריית ארבע, שנהג שיכור וגרם למותה של עליזה קיסרי (50), גם היא תושבת ההתנחלות, בתאונה בגוש עציון בפברואר. אזולאי נאשם בהמתה בקלות דעת, גרימת חבלה חמורה ונהיגה בשכרות.
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 60
תאונת דרכים בכביש 60
"נהג שיכור, לא האט וסטה ימינה ושמאלה". זירת התאונה בכביש 60
(צילום: מחוז כבאות יו"ש)
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 60
תאונת דרכים בכביש 60
(צילום: מחוז כבאות יו"ש)
התאונה התרחשה ב-19 בפברואר בסביבות השעה 07:30, בכביש 60 באזור שבין חלחול לכרמי צור. לפי כתב האישום, אזולאי שתה עם חברים וודקה והשתכר בשעות שקדמו לתאונה, בין 03:00 ל-06:00. לאחר מכן יצא עם רכבו לכיוון ירושלים.
במקביל, נסעה גם המנוחה עם שלוש חברות לכיוון ירושלים. בשלב מסוים עצרו הנשים את הרכב בצד הדרך בגלל תקלה והנהגת יצאה לטפל בה. "בסמוך לכך הגיח רכב הנהוג בידי הנאשם בהיותו שיכור ונסע לעבר קטע הכביש שבו עמד הרכב", נכתב באישום.
"הנאשם התקרב בנסיעה לעבר הרכב מבלי להאט את קצב נסיעתו חרף העובדה שיכול היה להבחין ברכב במרחק של 100 מטרים לפחות. בשלב זה סטה הרכב הנהוג בידי הנאשם ימינה ומשאלה והתנגש עם חזיתו בצידו האחורי של הרכב, תוך שהוא פוגע בנהגת אשר התרוממה באוויר והוטחה בקרקע", נכתב עוד. "מעוצמת ההתנגשות נדחפו שני הרכבים, הסתחררו לאורך הכביש ונעצרו האחד בסמוך לשני".
קיסרי נלכדה ברכב ומותה נקבע בזירת התאונה. הנהגת ושתי החברות הנוספות נפצעו באורח קשה. בכתב האישום צוין כי בבדיקת ינשוף שנעשתה לאזולאי נמצאו 538 מיקרוגרם אלכוהול לליטר אוויר נשוף.