3 צפייה בגלריה
זירת הירי בקלנסווה
זירת הירי בקלנסווה
דם ליד הרכב בקלנסווה
ניסיון רצח ליד הבית: רימא חדיג'ה חשב, בת 33 ואם לארבעה ילדים, נורתה הערב (שבת) בראש ובחזה בעיר קלנסווה שבשרון. היא נורתה בעת שהייתה ליד רכבה בחניית הבית, בצמוד לבנה - בן 8 עם צרכים מיוחדים - שהיה בתוך הרכב בעת הירי. חשב פונתה לבית החולים מאיר בכפר סבא כשמצבה מוגדר אנוש.
חשב יצאה במכוניתה עם בנה לקנות אוכל לסעודת רמדאן, וכשחזרה חיכה לה אלמוני ליד הבית. הוא ירה בה מטווח קצר, ופצע אותה אנושות. שלושת ילדיה האחרים ראו את הירי באמצעות מצלמות האבטחה בביתם. שוטרי תחנת המשטרה בטייבה, בפיקוד מפקד התחנה, הוזעקו למקום ופתחו בחקירה. הם החלו באיסוף ממצאים וראיות מהזירה. הרקע פלילי ועד כה לא נעצרו חשודים.
מוחמד חדיג'ה, אביה של הפצועה, אמר: "הבת שלי היא אישה נפלאה, וחיה כדי לגדל את ארבעת ילדיה, וזה מצער מה שהיא עברה. למה רצו לחסל אותה? הם ירו בה וכמעט רצחו אותה". לדבריו, "הבת שלי פנתה למשטרה ואמרה להם שהיא נמצא בסכנת חיים. היא ביקשה הגנה, אבל לצערי לא עשו כלום עד שירו בה". במשטרה אמרו כי "האישה הגיעה לתחנה והגישה תלונה על זה שמציקים לילדיה".
3 צפייה בגלריה
זירת הירי בקלנסווה
זירת הירי בקלנסווה
נורתה ליד הרכב
3 צפייה בגלריה
זירת הירי בקלנסווה
זירת הירי בקלנסווה
כוחות המשטרה בקלנסווה
הדיווח על המקרה התקבל בשעה 18:13 במוקד מד"א במרחב ירקון. חובשים ופראמדיקים של מד"א החלו להעניק לאישה שנפצעה אנושות טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים מאיר תוך פעולות החייאה. היא הובהלה לחדר ההלם בבית החולים מאיר, שם צוותי הטראומה והמחלקה לרפואה דחופה נאבקים על חייה.
לפני חודש בדיוק נרצח בקלנסווה תושב העיר עבד אלרחים סלאמה מירי של עשרות קליעים לעבר רכבו.
הבוקר הגיע תושב לוד לתחנת המשטרה בעיר ואמר ליומנאי כי רצח את אמו, כבת 60, בעת שהייתה בביתה, הנמצא במרחק של כמה עשרות מטרים מהתחנה. האישה נמצאה דקורה בכל חלקי גופה, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה.