חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד הפיצה הבוקר (יום רביעי) קונספירציה כוזבת, שלפיה המוסד יירט "שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינוואר, ימים לפני התופת".
1 צפייה בגלריה
טלי גוטליב, הועדה לביטחון לאומי
טלי גוטליב, הועדה לביטחון לאומי
גוטליב
(צילום: אלכס קולומויסקי)
ממשרד ראש הממשלה נמסר, בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים, כי "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד".
מאוחר יותר הגיבה גוטליב להצהרת המוסד, ותקפה: "היזהרו לפגוע בשמי הטוב ובשכלי. שאלות אני יודעת לשאול. לאן נעלמתם? איפה מה שהסתרתם מראש ממשלה מכהן? הממשלה לא אשמה לא ברצח, לא בטבח, לא באונס. מישהו פה אשם שגבולות ישראל היו פרוצים. מדאיג אותי שגורמי הביון חוששים ממני, מה קרה?".
גוטליב, שהסתמכה על דיווח באתר ידוע לשמצה, טענה כי הדיווח מהווה הוכחה לטענתה שברסלר נפגשה עם ראש המוסד - והוסיפה: "זוכרים שמשרד ראש הממשלה הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחוריהם? המקורות שלי יצוקים מברזל".
שקמה ברסלר מסרה: "לא מתרגשת ממסע השקרים של מכונת הרעל. עיניים כל הזמן על המטרה - בניית מדינת ישראל טובה ומיטיבה למען כלל אזרחיה. ללא רעל וללא פייק".
ממיזם פייק ריפורטר נמסר כי "חברת כנסת בישראל מפיצה ידיעות כוזבות שמקורן באתר קונספירציות מפוקפק שנתפס כמה וכמה פעמים בהפצת שקרים מוחלטים. האתר עסק בימים האחרונים בהפצת ידיעה שקרית שלפיה בעלה של שקמה ברסלר הוא סגן ראש השב"כ, וכי הוא נעצר על בגידה. השקר מופץ באינטנסיביות ברשתות החברתיות ואפליקציות המסרים. בדיקה שלנו - בעלה של שקמה ברסלר הוא לא סגן ראש השב"כ והוא לא עצור. פייק מוחלט".