חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד טענה כי ראש המוסד דוד (דדי) ברנע נפגש עם מובילת המחאה נגד המהפכה המשפטית, פרופ' שקמה ברסלר. "שמעתי שהייתה ביניהם פגישה אישית, ושמיהרו להוציא צו איסור פרסום", טענה גוטליב. בארגון מיהרו להכחיש: "פייק ניוז מוחלט. ראש המוסד לא נפגש עם שקמה ברסלר".
1 צפייה בגלריה
(צילום: מוטי קמחי,יח"צ, אלכס קולומויסקי)
בציוץ בחשבון הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר) כתבה חברת הכנסת מהליכוד כי "שמעתי שגברת מחאה שקמה ברסלר, זאת שחשבה שנבחרי ציבור מהימין הם נאצים, נפגשה בפגישה אישית עם ראש המוסד. עוד שמעתי שמישהו מיהר להוציא צו איסור פרסום על כך. טוב יש לי חסינות מהותית וצווים שיפוטיים לא חלים עליי. מישהו מוכן לתת הסבר לפגישה הזו? תמימה היא לא, שאחרת לא היו אוסרים לפרסמה".
לאחר ההבהרה שיצאה ממשרד ראש הממשלה "בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים", גוטליב הוסיפה ציוץ נוסף וכתבה: "הפוסט הקודם שלי נסמך על מקור מהימן, אך משיצאה הכחשה אני מביאה אותה בפניכם".
זו אינה הפעם הראשונה שבה גוטליב נקלעת לעימות עם גופי הביטחון, ורק בתחילת החודש שעבר היא הגיבה לביקורת גורמי הביטחון על הנחיית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שהורה לשירות בתי הסוהר לצמצם את ביקורי משפחות האסירים הביטחוניים, במתקפה חריפה: "טוב לדעת שהשב"כ וצה"ל עובדים אצל המחבלים והאסירים הביטחוניים". דבריה אז "זכו" לגינויים מקיר לקיר, בין היתר מראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט.