הקומיקאי נאור ציון לא ייכנס לכלא אף שהורשע בתקיפת אדם בקניון רמת אביב בתל אביב. שופט בית משפט השלום שאול אבינור גזר את דינו של ציון, וקבע כי ירצה 150 שעות עבודות לתועלת הציבור, ישלם פיצויים בסך עשרת אלפים שקלים לאדם שאותו תקף. בנוסף הוא הטיל עליו מאסר על תנאי למשך שלושה חודשים.
השופט אבינור ציין בהכרעתו כי המותקף לא רק נפגע פיזית, אלא סובל מאז התקרית גם מפוסט-טראומה. השופט אמר כי לא התרשם שציון "עשה עבודה עצמית" מאז התקרית. פרקליטו של ציון ביקש לא להרשיעו בעבירה פלילית בטענה שזה פוגע בשמו הטוב, אבל השופט החליט אחרת ואמר: "אני לא יכול בגלל שהוא ידוען לא להרשיע אותו, בייחוד כשהייתה לו כבר עבירה פלילית קודמת".
2 צפייה בגלריה
נאור ציון מגיע לבית המשפט
נאור ציון מגיע לבית המשפט
"עשיתי טעות קשה". נאור ציון לאחר גזר הדין
(צילום: מוטי קמחי)
נאור ציון הגיב להכרעה: "לפני ארבע שנים אמי הייתה על ערש דווי. חזרתי אליו, הוא לא הכחיש והבנתי שהוא קילל. ואז עשיתי טעות, טעות קשה, כי הכיתי אותו. לא הייתי צריך לעשות את זה, אני לוקח אחריות מלאה. יכולתי להתנהל אחרת, יכולתי להגן על הכבוד העצמי שלי בזה שהייתי מצלם אותו, שהייתי אומר לו משהו. וכך עברתי על החוק. אני חושב שאני אלמד מזה. אבל בתי משפט צריכים לשים גבולות לפרובוקטורים". פרקליטו של ציון אמר כי ייתכן שיערער על ההחלטה.
במסגרת הסדר טיעון, בתיק הנוכחי הודה והורשע ציון בעבירת תקיפת סתם, לאחר שנתן שתי מכות אגרוף לאדם בקניון. באותה עסקת טיעון הוסרה עבירת איומים שיוחסה לציון בכתב האישום המקורי.
2 צפייה בגלריה
נאור ציון מגיע לבית המשפט
נאור ציון מגיע לבית המשפט
ציון עם עורך דינו אבי עמירם
(צילום: מוטי קמחי)

בדיון קודם הדגישה נציגת התביעה המשטרתית כי "זו לא הפעם הראשונה שהוא נקלע לסיטואציה דומה, בה הביע קושי לווסת את התנהגותו ולשקול צעדיו", בהתייחסה למקרים אלימים קודמים בעברו. היא הבהירה כי התביעה תבקש מאסר על תנאי, והטלת פיצוי.
עורך דינו של ציון, אבי עמירם, אמר מנגד כי "האירוע התרחש שבעה ימים לפני מות אמו. הוא סעד אותה באותם הימים, ותחת הלחץ הזה הגיע לקניון. המתלונן יזם איתו מגע והנאשם סבר שהמתלונן גידף אותו. הנאשם לקח על עצמו אחריות בגישור. מבחינתו הוא משקף אירוע שלא צריך להתרחש". עמירם ציפה שההליך יסתיים ללא הרשעה. "אני מצר על התוצאה שבסופו של דבר סיימנו את זה עם הרשעה אבל אנחנו נשקול את צעדנו ונשב 'מתחת לפלורסנטים' ונבדוק מה אנחנו עושים".
נאור התפרץ כמה פעמים בדיון קודם וקרא: "היו קללות, הוא קילל לי את הצורה. בחיים לא הייתי הולך לגישור אם לא היו מוסיפים את זה". בהמשך אמר: "בדקתי את עצמי היטב אחרי האירוע. ללא ספק לא משנה מה הוא אמר לי, עברתי עבירה. כשבאתי לגישור ידעתי שאוכיח שהוא קילל אותי, ולא כתבו את זה. אני לוקח אחריות בלי קשר".
לפי כתב האישום המקורי, בחודש מרץ 2018 אדם חלף על פני ציון סמוך לדוכן בקניון רמת אביב, אמר לו "היי, אני מזהה אותך", והמשיך ללכת. בהמשך חזר ציון בריצה למקום שבו היה המתלונן, סובב אותו בידיו כך שהוא עמד מולו, ותקף אותו. הוא הדף אותו לאחור, איים עליו וקילל אותו, ואז חבט בו באגרופו בלסת.
המתלונן ביקש להזעיק משטרה, ואז החל עימות נוסף בין השניים - המתלונן אמר לציון שהוא אמור לעבור ניתוח וביקש ממנו שלא יפגע בו, ציון שוב חבט בו בלסת, והאירוע נמשך עד שעוברי אורח בלמו אותו.