תיעוד חדש שהתפרסם אמש (רביעי) חושף את רגעי החטיפה האכזרית של ירדן ביבס, בן זוגה של שירי ואביהם של כפיר ואריאל. בתיעוד הקשה לצפייה הוא נראה מוקף במחבלים שמכים אותו וצועקים לעברו, ומובל על-ידי מחבל נוסף שרוכב על אופנוע וחמוש באקדח. בשלב מסוים נקטע הסרטון - ואז מתחיל מחדש, כשראשו של ביבס מכוסה בדם.

הנשיא יצחק הרצוג שיתף את הסרטון ברשת X, ומסר כי "אסור לעולם לשתוק אל מול פשעים כאלה. תחזירו אותם הביתה עכשיו".
בחודש פברואר נחשף סרטון שבו נראים שירי, אריאל וכפיר ביום החטיפה ב-7 באוקטובר - בידי ארגון טרור המכונה "אדוני השממה". בסרטון נראים האם וילדיה - בני 4 ותשעה חודשים בלבד - כשהם מובלים על-ידי המחבלים. למרות הסרטון הזה, וסרטון נוסף שפרסמו שוביו של ירדן מהשבי, עד היום לא יודעים בני משפחתם מה עלה בגורלם.

חמאס טען בשלהי חודש נובמבר כי שירי ושני ילדיה אינם בחיים. ארגון הטרור לא פרסם כל הוכחה לכך, ובישראל דחו את הטענות. בהמשך חמאס אף פרסם סרטון של האב ירדן מהשבי, לאחר שהתבשר לכאורה על מותם. דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי אמר בפברואר האחרון כי "חמאס אחראי ואוחז בכל הפרטים הקשורים למשפחת ביבס. הוא הכתובת למשפחה הזאת. אנחנו דואגים וחוששים מאוד למצבם ושלומם של שירי והילדים. אנו עושים כל מאמץ להשיג כל מידע".
ב-18 בינואר ציינו ברחבי הארץ וגם בעולם, יום הולדת שנה לכפיר. באירוע שזכה לשם "יום ההולדת העצוב בעולם" הופיעו כמה כוכבי ילדים שהקדישו את שיריהם המוכרים לכפיר ואריאל. "נכנסתי לגוגל לראות מה ילד אמור לעשות מגיל תשעה חודשים עד שנה. הוא אמור לראות הרבה צבעים, אבל במקום זה הוא רואה רק חושך", אמר אז יוסי שניידר, בן דודה של שירי.
פורסם לראשונה: 20:59, 17.04.24