גבר כבן 40 נפצע באורח קשה בצהריים (שבת) מדקירה במהלך קטטה ברחוב רוטשילד בבת ים. הוא פונה לבית החולים וולפסון בחולון. לפי החשד, הקטטה החלה סמוך לקיוסק במקום, ומחקירת המשטרה עלה כי היו מעורבים בה כמה בני אדם. שני חשודים נעצרו סמוך למקום, והחקירה נמשכת. הרקע ככל הנראה פלילי.
3 צפייה בגלריה
זירת הקטטה בבית ים
זירת הקטטה בבית ים
זירת הקטטה בבת ים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח על הקטטה בבת ים התקבל בשעה 14:45 במוקד 101 של מד"א במרחב איילון. חובשים ופרמדיקים של הארגון פינו אותו לבית החולים כשהוא סובל מפציעה חודרת. החובשים של מד"א, רוני מילצב ויוסף כורדי, שהגיעו למקום, סיפרו: "הפצוע ישב על ספסל כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה". בהמשך פונה מהמקום פצוע נוסף באורח קל.
מאוחר יותר נדקר באשדוד נער בן 16 בקטטה במרכז מסחרי ברחוב הגדוד העברי. בקטטה היו מעורבים כמה בני אדם, אך טרם נעצרו חשודים במעשה. הדיווח על האירוע התקבל בשעה 23:14 במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש. חובשים ופרמדיקים של הארגון פינו את הנער לבית החולים אסותא בעיר כשהוא סובל מפציעה חודרת.
3 צפייה בגלריה
זירת הקטטה באשדוד
זירת הקטטה באשדוד
זירת הקטטה באשדוד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובשי מד"א משה פולבש וברוך הרשקוביץ סיפרו: "הנער התהלך סמוך למרכז המסחרי כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו ומצריבה בעיניים וקושי בנשימה מגז פלפל שרוסס. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות והוא פונה להמשך טיפול בבית חולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו יציב".
הקטטה בבת ים מגיעה בצל אלימות שמשתוללת בימים האחרונים ברחובות. אתמול נקבע מותו של נער בן 15 שנדקר בראשון לציון ביום חמישי האחרון, וביום חמישי האחרון נרצח יזם ההתחדשות העירונית ניסים אסייג, ככל הנראה בידי קרוב משפחתו.
3 צפייה בגלריה
ניסים אסייג
ניסים אסייג
ניסים אסייג
(צילום: אלעד גרשגורן)
לפי שעה טרם נעצר חשוד בדקירתו למוות של הנער בראשון לציון. החשוד שנעצר זמן קצר לאחר האירוע שוחרר אתמול על ידי המשטרה, לאחר שנמצא בחקירתו כי מעורבותו בחקירה הייתה מהצד של הקורבן - והוא לא היה מעורב בדקירתו. מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב אבי ביטון, החליט שהחקירה תנוהל ביחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז.
אמש עצרה המשטרה חשוד ברצח יזם הנדל"ן ניסים אסייג. אותו חשוד, בן 59 מראשון לציון, נעצר באשדוד בחשד לירי באסייג אחרי שהגיע במונית למפגש. מחקירה ראשונית עלה כי אסייג, בן 60, ירד מהמונית ושוחח קצרות עם אותו גבר, ואז נורה מטווח אפס. לאחר הירי רץ אסייג בחזרה למונית, שהסיעה אותו לתחנת דלק בדרך המכבים, שם חבר לאמבולנס של מד"א שפינה אותו לבית החולים אסף הרופא במצב קשה - שם נקבע מותו כעבור מספר שעות.
פורסם לראשונה: 15:22, 07.01.23