עומרי זוארץ (33) נמצא אמש (חמישי) ירוי וללא רוח חיים בתוך רכב ברחוב מרדכי מקלף בנתניה. צוות מד"א שהוזעק לזירה קבע את מותו במקום. החשד הראשוני הוא שמדובר ברצח על רקע פלילי.
הנרצח הוא עבריין שמוגדר כמי שעומד בראש אחת מכנופיות הפשע בנתניה. זוארץ, ששרד בעבר כמה ניסיונות חיסול, שוחרר מהכלא בינואר השנה.
2 צפייה בגלריה
עומרי זוארץ
עומרי זוארץ
עומרי זוארץ

בשעה 23:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על גבר שנמצא מחוסר הכרה ברכב בשכונה בבנייה בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזיקה דיווחו על על גבר ללא סימני חיים וקבעו את מותו.
במשטרה הרחיקו סקרנים מזירת הרצח ובדקו את הרכב על מנת לשלול הימצאות מטעני חבלה בתוכו. הרכב נמצא באזור שומם שבו אתרי בנייה. הנרצח אותר ירוי בראשו ושמשות הרכב מנופצות. ההערכה הראשונית היא שזוארץ לא היה בנסיעה, אלא חנה במקום בזמן שנורה למוות.
מפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב אבי ביטון הטיל את חקירת הרצח על היחידה המרכזית (ימ"ר). בנתניה חוששים שהרצח יוביל לגל של חיסולי נקמה. בשנים האחרונות מתנהלת בנתניה מלחמה עקובה מדם בין שלוש כנופיות בעיר, שבמהלכה אירעו הרבה ניסיונות חיסול באמצעות רימונים, מטעני חבלה וירי.
2 צפייה בגלריה
נתניה
נתניה
זירת הרצח בנתניה
( צילום: מד"א)
בחודש האחרון אירעו שורה של תקריות פליליות בנתניה. לפני כשבועיים גבר נדקר ברחוב שוהם-פינת הרצל בעיר ופונה לבית החולים במצב קשה. כמה ימים קודם לכן, מטען חבלה רב-עוצמה התפוצץ ברכב של עבריין שמשתייך לארגון פשיעה בעיר. באירוע לא היו נפגעים - אולם הדי הפיצוץ נשמעו עד פרדסיה ויישובים בעמק חפר והוא גרם לבהלה גדולה.
במקביל, נמשכה גם בחודש האחרון ההתנכלות לבעלי "לחם חביתה" ויקי עזרא - כשמטען חבלה הונח בכניסה לביתו בשכונת עמליה. מאז שדוכן המזון הנתנייתי עלה לכותרות בנסיבות חיוביות, סובל עזרא משורת ניסיונות לפגוע בו ובקרוביו.
בתחילת החודש, ארבעה בני אדם נפצעו בקטטה על רקע פלילי בנתניה, בהם בן 33 שנדקר ומצבו מוגדר קשה. בתיעוד מהמקום נראו המעורבים בקטטה נמלטים בריצה על הכביש, באזור התעשייה הישן בעיר. על פי החשד, לקטטה קדמה תאונת דרכים קלה.
פורסם לראשונה: 23:44, 02.05.24