צעיר בן 22, תושב חולון, נורה למוות הלילה (בין ראשון לשני) בראשון לציון. צוות מד"א קבע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה ונצ"מ אלעד קליין, מפקד תחנת משטרת ראשון לציון, מסר כי הרקע פלילי.
לפי החשד, אלמונים פרצו את דלת הדירה בקומה הרביעית בבניין, וירו בקורבן - המוכר למשטרה - בעת שהיה בסלון. במקום נכחה גם זוגתו של הצעיר, שלא נפגעה. שכנים ששמעו את הירי דיווחו למשטרה על שאירע.
4 צפייה בגלריה
זירת הרצח בראשון לציון
זירת הרצח בראשון לציון
זירת רצח הצעיר
(צילום: דוברות המשטרה)
4 צפייה בגלריה
זירת הרצח בראשון לציון
זירת הרצח בראשון לציון
האזור נחסם לשעתיים. זירת הרצח
(צילום: מאיר תורג'מן)
הדיווח על הצעיר, שנורה ברחוב חנקין בעיר, התקבל בשעה 04:10 במוקד 101 של מד"א במרחב איילון. חובשים ופרמדיקים של מד"א זיהו את הצעיר ללא סימני חיים וקבעו את מותו.
פרמדיקית מד"א יעל אנקונינה סיפרה: "כשהגענו ראינו צעיר כבן 22 מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
במקביל, המשטרה פתחה בסריקות אחר חשודים, לצד איסוף ממצאים מהזירה על ידי חוקרי מחלקת זיהוי פלילי (מז"פ). הכוחות סגרו את האזור - הבניין והשביל המוליך אליו - כדי להפוך את המקום לזירה סטרילית. כשעתיים אחרי הגעתם, הם אפשרו לדיירי הבניין לצאת מחדר המדרגות.
4 צפייה בגלריה
ניסים אסייג
ניסים אסייג
ניסים אסייג
(צילום: אלעד גרשגורן)
4 צפייה בגלריה
נתנאל אהרון בן ה15 שנדקר בראשון לציון
נתנאל אהרון בן ה15 שנדקר בראשון לציון
נתנאל אהרון
זהו הרצח השלישי שאירע בראשון לציון מתחילת השנה. בתחילת ינואר נורה למוות יזם הנדל"ן ניסים אסייג (60) על רקע סכסוך כספי בינו ובין גיסו. לפי כתב האישום שהוגש, אסייג לווה כספים מגיסו, שקיבל אותם מגורמים עברייניים - ודרש אותם ממנו בחזרה. ביום הרצח הגיס, רוני לוי, עקב אחרי אסייג שיצא מביתו במונית, הגיע למקום עבודתו - ושם שוחח איתו במשך כמה שניות. מיד לאחר מכן ירה בו מקרוב ארבעה כדורים שגרמו למותו.
באותו שבוע נדקר למוות בעיר נתנאל אהרון, בן 15. לפי כתב האישום שלושה נערים הגיעו למקום שבו שהה אהרון, מצוידים בסכינים וגז פלפל, כדי לפגוש אותו ולהוציא את תוכניתם לפועל. אהרון, שזיהה את הנאשמים, נמלט מהמקום בריצה - והם תקפו אחרים שהיו במקום וגרמו להם לחבלות. השלושה רדפו אחר אהרון ורצחו אותו, תוך שהם מתעלמים מתחנוניו וזעקותיו לעזרה.