הרשת עדיין סוערת מההתעללות המזעזעת שביצע תושב בת ים בכלבו, והיום (חמישי) עוכב לחקירה אדם נוסף בחשד שנהג באלימות בכלבה שברשותו. החשוד, תושב חיפה (42) נחקר בחשד שבעט בכלבתו, זרק עליה חפצים ולבסוף השליכה ממרפסת ביתו בגובה 2 מטרים.
1 צפייה בגלריה
המשטרה עצרה תושב בחשד להתעללות
המשטרה עצרה תושב בחשד להתעללות
הכלבה שהושלכה ממרפסת הבית בחיפה
(צילום: דוברות המשטרה )
שוטרי תחנת חיפה שהגיעו למקום עיכבו כאמור את החשוד והזעיקו במקביל את הווטרינר העירוני שלקח את הכלבה לטיפול.
הבוקר הוגש כתב אישום נגד אלן מוריסון (35) מבת ים בגין עבירות של התעללות בבעל חיים זאת פחות מ-48 שעות לאחר שפורסמו הסרטונים שבהם נראה מצליף וחובט בכלבו.
מכתב האישום, שהוגש על ידי חטיבת התביעות במשטרה לבית המשפט השלום בתל אביב עולה, כי בשבת האחרונה שוחח מוריסון עם חברתו לשעבר וניסה לשכנע אותה לחזור אליו. היא לא הסכימה. בשל כך הוא איים "הכלב שלך זה כמו הילד שלך, בגלל שפגעת בי אני הולך ככה לפגוע בילד שלך".


ביום שלישי בערב פורסם סרטון ההתעללות ברשתות החברתיות. זמן קצר לאחר שהסרטון הופץ בפייסבוק, הגיעו למקום כוכבי הרשת מישל טרוני ודניס צ'רקוב שנכנסו לביתו של המתעלל, ודרשו ממנו את הכלב. הם התעמתו איתו בפתח הדירה וסירבו לשחררו, עד שכוחות המשטרה הגיעו למקום. הכלב הועבר למתקן מיוחד, שאליו מעוברים כלבים שבהם התעללו.
עורכת דינו של הנאשם, קרן בלס, אמרה כי "מרשי הגיע לארץ מתוך ציונות במטרה להתנדב בארץ ולהתנדב בקיבוץ. האירוע היה חד פעמי, איננו מקלים ראש באירוע, גם מוריסון בעצמו מכה על חטא על מה שקרה. יחד עם זאת מדובר באירוע שאינו מאפיין את אורחות חייו וזה אירוע חד פעמים". עורכת הדין אמרה שיש אינדיקציה לעבר פסיכיאטרי.