המשטרה סיימה את חקירתו של אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח גרושתו שירה איסקוב, שנחשד כי ניסה לאיים עליה באמצעות עבריין שהכיר בכלא ומקושר לשלום דומרני. במשטרה ציינו הבוקר (שני) כי חומר החקירה הועבר לעיון הפרקליטות לקבלת החלטה.
1 צפייה בגלריה
אביעד משה ושירה איסקוב
אביעד משה ושירה איסקוב
אביעד משה ושירה איסקוב
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בשבוע שעבר הוארך מעצרו של משה, שנמצא בין כה וכה בכלא אוהלי קידר בזמן המשפט נגדו, וגם הוריו של משה, שביקרו אותו בזמן שהשמיע את הדברים, זומנו למסור עדות במשטרה לאחר שאחד הסוהרים שמע אותם מגדפים את איסקוב.
על פי כתב האישום נגדו, משה ניסה לרצוח את איסקוב בביתם במצפה רמון בראש השנה האחרון. במשך דקות ארוכות הוא הלם בה באמצעות מערוך שבו השתמשה להכנת חלות, חנק אותה ודקר אותה כ-20 דקירות עם סכין מטבח משוננת. הוא חסם בגופו את הדלת, התעלם מזעקותיה, מזעקות בנם התינוק, הוריה והשכנים.
בזמן הזה גם לקח פסק זמן בין תקיפה לתקיפה כדי לנהל שיח עם שכניהם. בתקופה שאחרי מעצרו סירב משה לתת לאיסקוב גט, ורק אחרי דיונים בבית הדין הרבני, ותקופה בצינוק במהלך מעצרו, הסכים להתגרש ממנה.
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.