1 צפייה בגלריה
שאשא ביטון ובנימין נתניהו
שאשא ביטון ובנימין נתניהו
ח"כ שאשא ביטו ורה"מ נתניהו
(צילום: EPA, עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף פעם נוספת את יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון, לאחר שזו ענתה לדבריו אתמול בישיבת הממשלה. "כל מי שזלזל בהגבלות שהטלנו ודילל או ביטל אותן, שלא יבוא אלינו בטענות על כך שהתחלואה עולה", כתב נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו. "אנחנו מקבלים את ההחלטות הדרושות לבריאות ולכלכלה של אזרחי ישראל - על בסיס המלצות מקצועיות ונתונים, ובלי פופוליזם".
אתמול רמז נתניהו כי עבודתה של שאשא ביטון בוועדה הביאה לעלייה בתחלואה, ואמר "שלא יבואו בטענות". הפעם הוא כבר סימן אותה ישירות, כשהציג בעמוד הפייסבוק שלו סרטון עליה.
בתגובה לאותה רמיזה אתמול, תקפה שאשא ביטון את ראש הממשלה ואמרה כי "כל פעולותיי היו שקופות ולאחר היוועצות. לא קראתי לציבור 'לכו לשתות בירה', לא השתתפתי באירועים המוניים ללא מסכה, לא הזמנתי להתארח בביתי בניגוד להנחיות ועובדי לשכתי לא הפרו בידוד. אני מזכירה לראש הממשלה שהוא היה זה שמסמס את יישום מתווה הרמזור של פרופ' רוני גמזו, עד שלא הייתה בו עוד תועלת. אני מציעה לראש הממשלה להתעשת ולהפסיק לחפש אשמות".

חברת הכנסת מהליכוד הוסיפה כי "זה הזמן להגדיל את כושר הספיקה של בתי החולים, לייצר מערך קטיעת הידבקויות יעיל, לגייס את הציבור למאבק על ידי הסברה נכונה כדי לשמור על עצמו ועל קבוצות הסיכון. מומלץ גם לתת דוגמה אישית. טוב יעשה ראש הממשלה אם יתרכז בכך ולא בבריחה מאחריות והטלת בוץ ורפש".
לאחר דבריה, יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר כתב בטוויטר: "מזה זמן רב יפעת שאשא ביטון אינה מתנהלת כחלק מסיעת הליכוד ואינה משרתת את מטרותיה. היא בוחרת לתקוף אותנו ואת רה"מ באופן אישי, כאילו בחירתה לכנסת הייתה מתרחשת ללא ההישג המדהים שלנו בבחירות האחרונות."כפיות טובה אינה מקובלת במחוזותינו ולכן אני סבור שיש לשקול את המשך דרכה בסיעת הליכוד", כתב זוהר.