ילד בן 6 מהיישוב חורה שבפזורה הבדואית בנגב נהרג בצהריים (שבת) מפגיעת רכב. מהמשטרה נמסר כי דווחה על התאונה לאחר שהילד הובא במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע - ושם מת מפצעיו. בוחני תאונות דרכים פתחו בחקירת נסיבות התאונה.
בשעה 12:03 התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב נגב דיווח על ילד שככל הנראה נפגע מרכב והובא ברכב פרטי על ידי אביו לחבירה עם צוותי מד"א בכביש 60, דרומית לצומת שוקת. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים עם חבלות בפלג גופו העליון כשהוא מורדם ומונשם.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 1
זירת התאונה בכביש 1
שני ילדים נהרגו בכביש 1. זירת התאונה הקטלנית אתמול
(צילום: יריב כץ)


בתאונת דרכים קטלנית אתמול בצהריים ליד מחלף לטרון נהרגו ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, בני 5 ו-7 מבית אל. שני נוסעים נוספים במכונית - ילד ונהג - נפצעו באורח קשה והובהלו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מפרטי התאונה עולה כי קרוב משפחתם של שני הילדים שנהג ברכב התנגש במשאית שנאלצה לעצור בשולי הדרך בכביש 1 בשל תקלה טכנית.
נהג המשאית ושני נוסעים שהסיע סיפרו שנאלצו לעצור בשוליים לאחר שנדלקה נורית אדומה. הנהג עצר בצד והדליק לדבריהם נורות איתות כשלפתע שמעו בום כשהמכונית התנגשה מאחור. "ירדנו מהר לבדוק מה קורה עם הנוסעים באוטו, לנסות לטפל, אבל כוחות ההצלה הרחיקו אותנו. אנחנו לא יודעים איך נפל עלינו הדבר הזה. אנחנו בשוק", סיפר אחד הנוסעים במשאית.