1 צפייה בגלריה
נתנזי ופחימה
נתנזי ופחימה
נתנזי ופחימה
בית משפט השלום בירושלים האריך בצהריים (יום שני) בשבעה ימים את מעצרו של דוד נתנזי, שחשוד ברצח בת זוגו אבישג פחימה. בית המשפט קבע כי קיים חשד סביר לכך שנתנזי גרם למותה של המנוחה בכך שנתן לה כדורים. נגד החשוד הועלה חשד לעבירות נוספות של זיוף בנסיבות מחמירות, טיפול רשלני בתרופות, שימוש רשלני בחומר רעיל ובחר בסמים. החשוד שתק בחקירתו האחרונה אמש.
גופתה של פחימה נמצאה בשבת בדירת הזוג, ובדמה התגלו שאריות של תרופות. במהלך הדיון התפרץ קרוב משפחתה של פחימה לעבר נתנזי: "רוצח מתועב, לקחת פרח טהור. השם ישלם לך". לאחר מכן הוא הוצא מהדיון.
המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של נתנזי בשמונה ימים, ונציגה בדיון טען כי בחקירה עלו חשדות חמורים נוספים בנוגע להתנהלות החשוד, שנחקר גם בחשד לקבלת דבר במרמה, סחר ורשלנות, זיוף של חותמות בנסיבות מחמירות, זיוף של מרשמים, קבלת דבר במרמה של תרופות ונתינת כדורים לאנשים כשהוא לא רופא.
עו"ד יהודה שושן, סנגורו של החשוד, טען כי "יכול להיות שכל החשדות בסוף יתברר ככלום, ואפילו לא המתה בקלות דעת". נציג המשטרה השיב: "אני לא נביא ולא הייתי שם באותו רגע. אנחנו רק יכולים להעריך, על פי תוצאות בדיקות המעבדה ונסיבות חייו של המשיב. חומרי החקירה שנאספו בימים האחרונים מחזקים את החשד".
נציג המשטרה בדיון אמר כי נתנזי שינה את גרסתו כמה פעמים, ולכן גם לא ניתן לערוך לו בדיקת פוליגרף. שרון, קרובת משפחה של פחימה, סיפרה בשבוע שעבר ל-ynet כי פחימה תכננה להיפרד מנתנזי. "היא אמרה שהוא היה קנאי ואובססיבי לגביה, היא חיה בפחד, היא הרגישה שהיא צריכה למחוק הודעות מאנשים", סיפרה שרון. "היא תכננה לבטל את החתונה. לאבישג היו חלומות גדולים. תלמידה מצטיינת. היא הייתה אמורה להתחיל סטאז' ביום חמישי במשרד רואי חשבון. היא כבר חלמה על זה".
לדברי שרון, פחימה לא הגיעה ביום חמישי לתחילת ההתמחות שלה, אז התעורר החשד הראשוני שמשהו לא בסדר. "היא ילדה חכמה מאוד עם המון שאיפות. אני מאמינה שהיא באה להיפרד מדוד ושהוא קיבל את זה קשה והתחיל לסמם אותה", טענה שרון. "המשפחה לא תנוח עד שהצדק ייצא לאור. לא הצלחנו להציל אותה לצערנו הרב".