גלעד ארדן הציג אתמול (שלישי) בנאומו בעצרת הכללית של האו"ם את מספר הטלפון של משרדי החמאס בעזה, לפני ההצבעה הקוראת להפסקת אש. שגריר ישראל באו"ם הציג את המספר לצד תמונה של מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר, עם הכיתוב: "תתקשרו אליו להפסקת אש".
"אם אתם רוצים הפסקת אש אמיתית, תתקשרו לחמאס ותבקשו את יחיא סינוואר", אמר ארדן. "תגידו לחמאס שיניחו את נשקם, יסגירו את עצמם ויחזירו את החטופים - ואז תקבלו הפסקת אש אמיתית שתימשך לתמיד", הדגיש השגריר. היום הגיעה הנקמה של החמאס בארדן, כשבקבוצת טלגרם של ארגון הטרור הופץ מספר הטלפון הנייד שלו - שהופיע באתר הכנסת.
3 צפייה בגלריה
גלעד ארדן מציג את המספר של סינוואר בעצרת של האו"ם
גלעד ארדן מציג את המספר של סינוואר בעצרת של האו"ם
גלעד ארדן מציג את המספר של סינוואר בעצרת של האו"ם
(צילום: ANGELA WEISS / AFP)

3 צפייה בגלריה
הודעות נאצה שקיבל גלעד ארדן
הודעות נאצה שקיבל גלעד ארדן
הודעות נאצה שקיבל ארדן
הכותרת
איך שופטים את מחבלי חמאס?
27:08
אחרי פרסום המספר של שגריר ישראל באו"ם, הטלפון של ארדן הוצף באלפי שיחות והודעות וואטסאפ שבהן הופיעו נאצות נגדו. במקביל היו נסיונות מצד האקרים לפרוץ לחשבונות האישיים של ארדן ברשתות החברתיות. באחת ההודעות, שהגיעה ממספר עם קידומת אינדונזית, נכתב: "למה אתה מתנשא ואומר שזה המספר של המנהיג שלנו? נוכל להרוג אותך בזמן הקרוב".
בהודעה אחרת לארדן נכתב: "איפה אתם חזירים? אנחנו כאן, וסופכם יהיה קרוב מאוד. פלסטין תנצח, ואנו נתפלל באל-אקצא ונדרוס אתכם חלאות. אללה אכבר".
כמו שרים ודוברים ישראלים אחרים, גם הטלפון הנייד של ארדן שותק עקב אלפי ההודעות שקיבל. ארדן לא מצליח להוציא או לקבל שיחות, והגיש תלונה לגורמים הממלכתיים.