גבר נהרג הלילה (בין שלישי לרביעי) בתאונת דרכים בכביש 85 סמוך לצומת עכו מזרח. ממד"א נמסר כי התקבל דיווח על רכב שהתנגש בגדר בטון, חצה אותה לשדה בצד הכביש ועלה באש. צוות מד"א שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום.
חודש מרץ היה קטלני במיוחד, ובמהלכו נהרגו בכבישים 44 בני אדם
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב אשר בשעה 02:16. פרמדיקית מד"א אליענה אגסי, שהגיעה לזירת התאונה, סיפרה כי "ראינו בשדה בצד הכביש רכב בוער, מיד לאחר שכיבו את האש וניתן היה להתקרב הבחנו במושב הנהג בגבר ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
במהלך הלילה אירעה תאונה נוספת, שבה נפצע באורח קשה רוכב אופנוע כבן 25, לאחר שהחליק בכביש 65 סמוך לצומת נחל חדרה. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים הלל יפה בחדרה, במצב קשה עם חבלות בראש ובחזה, מורדם ומונשם.
בחודש מרץ האחרון נהרגו בכבישים 44 בני אדם, והוא נחשב לחודש הקטלני ביותר מזה שנה וחצי. בסוף אותו חודש אמור היה ראש הממשלה בנימין נתניהו לערוך בכנסת דיון מיוחד, המחויב על פי סעיף 9(ד) של חוק הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד) - אך הדבר לא קרה, בדומה ל-16 השנים האחרונות.
ממשרד רה"מ נמסר בתגובה כי "הנושא נמצא בטיפול. כידוע, כבר למעלה מחצי שנה אנו נמצאים בימי מלחמה וראש הממשלה עסוק בניהול המלחמה. נושא המאבק בתאונות הדרכים חשוב מאוד, ולכן המחויבות של רה"מ והגשת הדיווח לשולחן הכנסת נמצאות בטיפול".