1 צפייה בגלריה
ישיבת ממשלה
ישיבת ממשלה
בנט ולפיד בישיבת הממשלה
(צילום: אלכס גמבורג)
הקואליציה מתוחה וחלוקה בשורת נושאים, וביניהם משבר מאחז אביתר, החוק שלפיו נאשם בפלילים לא יוכל לכהן כראש ממשלה ושורת צעדים נוספים. ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד מבקשים שוב ושוב מחברי הקואליציה שלא לעסוק בנושאים נפיצים - ולהמתין להעברת התקציב, שתעניק לממשלה יציבות מסוימת. כעת הם עברו לשלב המעשי - ומזמינים את חברי הקואליציה ליום גיבוש כדי לצופף את השורות.
"שר החוץ ואני מזמינים את כל חברי הקואליציה ליום גיבוש משותף", אמר בנט. "ביום שישי ניפגש לארוחת בוקר-צהריים כזו ויהיה מאוד נחמד. תהיה הופעה של אדיר מילר וגם עינת שרוף תופיע למיטב זכרוני. זה יהיה עם בני ובנות הזוג".
השרה זנדברג פנתה לבנט ושאלה אותו אם ינגן בגיטרה, והוא השיב: "אני לא מנגן יותר, פעם שעברה כל אקורד ירד לי מנדט". בעבר, זמן קצר לפני בחירות 2015, שר בנט בעצרת ימין בתל אביב את השיר "ירושלים של זהב", וניגן בגטרה.

בנט הוסיף כי "אין לי ספק שתקציב המדינה יעבור. אני מבקש מכל השרים וחברי הכנסת - איפוק. בציוצים, בהודעות, בהכול. זה בסדר שכל אחד עושה קריצה לצד שלו, אבל בואו נהדק. הממשלה הזו לא תיבנה על ימניותה ולא על שמאלניותה - היא לא יכולה. היא תיבנה על זה שהיא דואגת לאזרחים, על יעילותה, על האכפתיות שלה".