הפרקליטות סגרה את תיק האיומים נגד אביעד משה, שנאשם בניסיון הרצח של רעייתו לשעבר שירה איסקוב. משה נחקר בחשד כי תכנן לאיים על גרושתו מהכלא, אך התיק נסגר לאחר שלפי הפרקליטות לא היו מספיק ראיות שמאפשרות העמדה לדין.

החקירה נגדו בטענה לאיומים נפתחה לאחר שאיש שב"ס אמר כי שמע אותו מתכנן ליצור קשר עם עבריין בכלא כדי להלך אימים על שירה.
בתום גביית עדות נוספת מאיש השב"ס הוא ציין כי בדיעבד הסיק מסקנה אישית כי אביעד משה מבקש לאיים על שירה לאחר שבסוף השיחה ביקש את הפרטים של עבריין מוכר ממשפחת הפשע של דומרני.
1 צפייה בגלריה
תיק האיומים נגדו נסגר. משה ואיסקוב
תיק האיומים נגדו נסגר. משה ואיסקוב
תיק האיומים נגדו נסגר. משה ואיסקוב
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בנוסף, בחקירה עלה כי משה אמר כי "ינסה להפחיד" את גרושתו בשיחה עם הוריו, שקיללו את שירה. היות ולפי התביעה מדובר רק בראשית מחשבה לביצוע עבירה פלילית, ולא בעבירה פלילית בפועל - הוחלט על סגירת התיק.
בפרקליטות הגיבו להחלטה ואמרו כי "לאחר שכלל העדויות נבחנו לעומק וכן בוצעו השלמות חקירה, נמצא כי חומר הראיות אינו מבוסס כל עבירה ולכן הוחלט על סגירת התיק".
על פי כתב האישום נגדו, משה ניסה לרצוח את איסקוב בביתם במצפה רמון בראש השנה האחרון. במשך דקות ארוכות הוא הלם בה באמצעות מערוך שבו השתמשה להכנת חלות, חנק אותה ודקר אותה כ-20 דקירות עם סכין מטבח משוננת. הוא חסם בגופו את הדלת, התעלם מזעקותיה, מזעקות בנם התינוק, הוריה והשכנים.
בזמן הזה גם לקח פסק זמן בין תקיפה לתקיפה כדי לנהל שיח עם שכניהם. בתקופה שאחרי מעצרו סירב משה לתת לאיסקוב גט, ורק אחרי דיונים בבית הדין הרבני, ותקופה בצינוק במהלך מעצרו, הסכים להתגרש ממנה.