סגירת הרשימות לכנסת רחוקה פחות משבועיים, ואיילת שקד מבטיחה להתמודד עד הסוף עם "הרוח הציונית" - אבל מה עם מי שהנהיג לפניה את המפלגה, ונעלם אחרי שפרש מראשות הממשלה? "ודאי שנפתלי בנט יצביע למפלגה שלי, למפלגה שלנו", אמרה הבוקר (יום א') שקד בריאיון ל-ynet radio.
בתוכנית של דוריה למפל ואודי סגל (מגיש המהדורה המרכזית בחדשות 13), שקד הדגישה: "אני חושבת ואני מאמינה שגם הוא חושב שיש לנו הרבה מה לתרום ושהמפלגה הזו, חשוב מאוד שתהיה בזירה הפוליטית. יש בעיה, בגלל שרואים בסקרים שלא עוברים את אחוז החסימה, אז אנשים שרוצים להצביע אומרים: אנחנו רוצים להצביע לך אבל לא נצביע כי את לא עוברת. אז אני אומרת פה לאנשים, יש עוד הרבה מאוד זמן, אנחנו נעבור ונעבור בגדול".
1 צפייה בגלריה
ראש הממשלה נפתלי בנט עם איילת שקד
ראש הממשלה נפתלי בנט עם איילת שקד
איילת שקד עם נפתלי בנט בימים אחרים. "כרגע הוא החליט שלא"
(צילום: AFP)
בעקבות דיווח של עמית סגל על כך שבנט עשוי לחזור עוד בבחירות הקרובות, שקד אמרה ש"אנחנו משוחחים. הוא היה בחופשה, הוא חוזר היום מחופשה. הוא החליט לא לחזור, לקחת פסק זמן. אני בטוחה שהוא יחזור בעתיד, אבל כרגע הוא החליט שלא".
בבחירות האלה לא נראה את בנט? "כך נראה. לנפתלי בנט יש הרבה מה לתרום להנהגת המדינה, אבל זאת החלטה שלו, והוא החליט לקחת פסק זמן".
אין בך כעס עליו? "את השיחות שלי עם נפתלי בנט אני משאירה ביני לבין נפתלי בנט, לא ברדיו ynet".


בהתייחס להאשמות מהעבר שהועלו נגד השר אביגדור ליברמן ופורסמו בתוכניתה של אילה חסון, שקד אמרה: "אני לא רוצה להיכנס לזה, אני לא מכירה את הפרטים. ראיתי שהיועצת המשפטית לממשלה קיבלה פנייה, היא תבדוק והיא תחליט מה לעשות את זה".
איזו ממשלה שקד רואה אחרי הבחירות? לגבי מי ירכיב אותה - היא נשארת עמומה. "היא תהיה מבוססת על מפלגות הימין עם שותפות (של) מפלגה מהשמאל-מרכז".
אבל מי יישב בה? "אני כרגע לא מרכיבה אותה. ברגע שאנחנו על המפה, לשמאל ולמשותפת אין 61, לכן לא תהיה אלטרנטיבה אחרת. הציבור יכול להמשיך להתכתש - עם החלומות, עם הריבים, ובסופו של דבר המחירים פה עולים, יוקר מחיה גבוה, המחירי דיור עולים, יש בעיות בחינוך... יש הרבה מאוד אנשים במדינת ישראל שלא רוצים להיות חלק מהטירוף הזה של כן ביבי לא ביבי".
היום יצא לדרך ynet radio, הרדיו הדיגיטלי הראשון בישראל שיכלול שידורי אקטואליה יומיים של מגישים מובילים ומגוון תוכניות עם עיתונאי קבוצת "ידיעות אחרונות" ואורחים. תוכלו להאזין לו באפליקציית ynet ובאתר בדף הבית ובאפליקציות הרכב לטלפונים. קטעים נבחרים ותוכניות מלאות יעלו גם לאפליקציות הפודקאסטים.